pfselm

۴۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نظام آموزشی فرانسه 65ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 65

نظام آموزشی فرانسه

آموزش پیش دبستانی

آموزش پیش دانشگاهی

آموزش پایه

آموزش ابتدایی

آموزش متوسطه

نظام آموزش عالی

پژوهش و تحقیقات

آموزش غیر رسمی

آموزش فنی و حرفه ای

آموزش استثنایی

آموزش معلمان

آموزش پیش دبستانی

ساختار آموزشی

حضور در دوره‌های آموزش پیش دبستانی در کشور فرانسه اختیاری و رایگان بوده وبه منظور آموزش کودکان رده های سنی 5-2 سال در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است آندسته از کودکانی که تا روز اول سال تحصیلی مدارس به سن 2 سالگی رسیده باشند، مورد پذیرش واقع می‌گردند اقداماتی نیز در خصوص اولویت احداث مدارس مذکور در نواحی محروم اجتماعی کشور صورت گرفته است.

کودکان رده سنی 2سال(حدود 40% ) منحصرا در چارچوب مدارس و ظرفیت کلاسهای آموزشی موجود و کلیه کودکان رده سنی3‌سال مورد پذیرش قرار می‌گیرند و این در حالیست که در سال1960 میلادی تنها 36% از کودکان فرانسوی مورد پذیرش مراکز آموزش پیش دبستانی قرار گرفتند. هدف غائی وزارت آموزش و پرورش، پژوهش و فن‌آوری فرانسه از ارائه دوره‌های آموزش پیش دبستانی، ارتقاء توانمندیهای کودکان، در جهت شکل دهی به شخصیت اجتماعی آنان میباشد. از سال 1995 میلادی، طرح آموزش واقعی پیش دبستانی با اهداف دقیق و کارآموزان متبحر به‌اجرا گذارده شد. درتمام مدت 26 ساعت آموزش در هفته، آموزش زبان از امتیاز ویژه ای برخوردار بوده و تسلط شفاهی و آشنایی با نوشتار،تقویت قدرت احساس، تخیل و قدرت خلاقیت دانش آموزان از طریق پرداختن به آموزش هنری توسعه می‌یابد.گفتنی است که بالغ بر20هزار مرکز آموزش پیش دبستانی به ثبت نام از بیش از2میلیون کودک فرانسوی مبادرت می‌نمایند. در صورت عدم وجود کلاس‌های پیش دبستانی،کودکان رده سنی 5 سال به کلاس‌های آمادگی و مدارس ابتدایی پیوسته و به چرخه آموزش ابتدایی ومقدماتی وارد می‌گردند.از آنجاییکه کشور فرانسه از تجربه فراوانی در ارائه آموزش پیش دبستانی به کودکان برخوردار می‌باشد، از این روی بیش از99% کودکان رده سنی3 سال در این مدارس حضور می‌یابند. رقم مذکور درخصوص کودکان رده سنی2سال بر2/ 35 % بالغ می‌گردد.تحصیل در مدارس عمومی‌پیش دبستانی رایگان می‌باشد واین در حالیست که مراکز خصوصی به اخذ شهریه تحصیلی مبادرت می‌نمایند. مدارس عمومی‌پیش دبستانی نیز توسط شهرداری ها احداث و اداره می‌گردند. طبق قانون اصلاحیه آموزشی مصوب15جولای1989و قانون مصوب 1975کلیه کودکان فرانسوی رده سنی3 سال از امکان حضور در مهدهای کودک برخوردار می‌باشند.علاوه بر این قانون مصوب6 سپتامبر 1995 نیز که در خصوص نمایش ساختار و نحوه عملکرد مهدهای کودک تصویب گردیده بر تقویت خصیصه‌های بالقوه کودکان، به فعل در آوردن آن در جهت شکل گیری شخصیت آنان و فراهم آوردن بهترین امکانات در جهت موفقیت کودکان در مدارس ویادگیری بیشتر تأکید دارد.

گفتنی است درمهدهای کودک کشور فرانسه از تخصصهای سرباز معلمان جهت آموزش کودکان استفاده می‌گردد چرا که خدمت سربازی درحال حاضر در کشور فرانسه به حالت تعلیق در آمده و با اجرای طرح جامع جذب سرباز معلم JAPD جایگزین گردیده است.از سوی دیگر،جهت جبران به حد نصاب نرسیدن تعداد ثبت نام کنندگان مهدهای کودک،که معمولاً در مناطق کم جمعیت وکوهستانی کشور رخ می‌دهد، کودکستانهای بین منطقه ای تأسیس گردیده است که به ارائه خدمات آموزشی به کودکان نواحی مختلف مبادرت می‌نمایند.در مناطق کم جمعیت نیز کلاس‌های موقتی پاره وقت تشکیل می‌گردد.به طور کلی دانش آموزان به سه رده سنی کودکان،رده سنی نوجوانان ورده سنی جوانان تقسیم می‌گردد. گفتنی است، تقسیم بندی فوق در جهت مد نظر قرار دادن بلوغ فکری و استعداد یادگیری رده‌های‌سنی از انعطاف پذیری برخوردار می‌باشد.تیم تدریس، با مشورت والدین به تعیین جایگاه کودکان در رده‌های سنی آموزشی مطابق با استعداد ها و نیازهای آنان مبادرت می‌نمایند. سه رده سنی مذکور با اولین چرخه آموزشی تطابق داشته در حالی که رده سنی جوانان و مقطع آموزش مقدماتی متوسطه با چرخة آموزشی پایه و مقدماتی تطابق دارد. چرخه‌های آموزشی چندین ساله نیز با هدف برآورده نمودن نیازهای کودکان طراحی گردیده است. متوسط آموزش هفتگی26 ساعته به کودکان مقطع پیش دبستانی ارائه می‌گردد.

سیاستهای آموزشی

مهم‌ترین سیاست آموزشی مقطع پیش‌دبستانی فرانسه بر این اصل استوار است که مراکز پیش‌دبستانی به عنوان ابزاری جهت برخورداری از برابری فرصت محسوب می‌گردند، چرا که کودکان از طریق به کارگیری زبان و توسعه این وسیله ارتباطی، به آماده‌سازی خود در جهت پرداختن به تمرینات ذهنی که لازمه موفقیت در مقاطع آموزش ابتدایی و کالج است، مبادرت می‌نمایند.

اهداف آموزشی

از جمله مهمترین اهداف آموزشی مقطع آموزش پیش دبستانی میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:









سایر محصولات :
نظام آموزشی فرانسه 65ص

نظام آموزشی فرانسه 65ص ...

نظام آموزشی سوئد 164ص

نظام آموزشی سوئد 164ص...

نظام آموزشی روسیه 123ص

نظام آموزشی روسیه 123ص...

نظام آموزشی چین 63ص

نظام آموزشی چین 63ص...

نظام آموزشی چین 133ص

نظام آموزشی چین 133ص...

نظام آموزشی پاکستان 27ص

نظام آموزشی پاکستان 27ص...

نظام آموزشی پاکستان 19ص

نظام آموزشی پاکستان 19ص...

نظام 5S در دانشکده مکانیک

نظام 5S در دانشکده مکانیک...

نظارت و کنترل در مدیریت

نظارت و کنترل در مدیریت...

نظارت و کنترل در مدیریت اسلامی

نظارت و کنترل در...

نظارت و راهنمایی آموزشی 21ص

نظارت و راهنمایی آموزشی 21ص...

نروژ 26ص

نروژ 26ص...

نرخهاى مبادله ارز و دگرگونیهاى نظام پولى بین المللی 30 ص

نرخهاى مبادله ارز...

نرخ ارز و اثر تغییرات آن بر صادرات غیر نفتی در اقتصاد ایران 5 ص

نرخ ارز و...

نحوه عملکرد آنتی‌اکسیدان‌ها 6ص

نحوه عملکرد آنتی‌اکسیدان‌ها 6ص...

نحوه عملکرد آنتی اکسیدانها 6ص

نحوه عملکرد آنتی اکسیدانها 6ص...

ناکارآمدی نظام مالیاتی ایران علل و زمینه

ناکارآمدی نظام مالیاتی ایران علل و...

نانو تکنولوچی و صنایع غذایی 40ص

نانو تکنولوچی و...

نامگذاری ترکیبات آلی

نامگذاری ترکیبات آلی...

ناخودآگاهی روحی و خلأ وجودی 15ص

ناخودآگاهی روحی و...

ناتوانایی های یادگیری

ناتوانایی های یادگیری...

ناتوانایی های یادگیری 10ص

ناتوانایی های یادگیری 10ص...

میکروبیولوژی

میکروبیولوژی...

میکروبیولوژی 2

میکروبیولوژی 2...

میکروبها

میکروبها...

میوگرافی یا ثبت یک تویچ عضله

میوگرافی یا ثبت یک...

میوگرافی یا ثبت یک تویچ عضله با مقدمه

میوگرافی یا ثبت یک...

میزان برق مصرفی 35 خانوار 18 ص

میزان برق مصرفی 35 خانوار...

پاورپوینت “ امضای دیجیتال Digital signature ”

پاورپوینت “ امضای دیجیتال Digital signature ”...

میراث اریا

میراث اریا...

میدان مغناطیسی زمین 13ص

میدان مغناطیسی زمین 13ص...

میتو کندری 8 ص

میتو کندری 8...

مگس میوه شرقی Oriental fruit fly

مگس میوه شرقی Oriental fruit fly...

مکزیک 27ص

مکزیک 27ص...

میکروبها چه هستند

میکروبها چه هستند...

میزان افسردگی در ورزشکاران باستانی کار کهنسال

میزان افسردگی در ورزشکاران باستانی کار کهنسال...

میتوکندریها

میتوکندریها...

میتوکندریها 2

میتوکندریها 2...

گزار ش کامل به همراه کد فرترن انتقال حرارت به دو روش implicit و ADI در یک صفحه مستطیلی به روش finite difference

گزار ش کامل به...

مولکول 5 ص

مولکول 5 ص...

مولالیته

مولالیته...

موقعیتی برای انجام طرح درجة صلاحیت در سیستم مدیریت مرکزی نسل آینده

موقعیتی برای انجام طرح درجة...

موقعیت روستای ملک آباد

موقعیت روستای ملک...

موفقیتهای معلم

موفقیتهای معلم...

موشهایی که خودکشی می کنند

موشهایی که خودکشی می کنند...

موسیقی

موسیقی...

موسیقی نظامی

موسیقی نظامی...

موسسات صنعتی و تولیدی

موسسات صنعتی و تولیدی...

مورچگان

مورچگان...

مورچه

مورچه...

چگونگی پیدایش زمین و حیات بر روی آن
چک از دیدگاه کیفری 5 ص
چک ، سفته و ظهر نویسی 30 ص
چک 10ص
چپ انقلابی و تشکلات کارگری
ماست 5ص
چربی
کنسرو سازی 63 ص
یون
شرکت پیشتاز قطعه سناباد ( M S T GROUP ) 109 ص
کنسرو سازی 63 ص
چگونگی پیدایش زمین و حیات بر روی آن

کلمات کلیدی :بادرت یzwnj نمایند برخوردار یzwnj باشد ظام آموزشی رانسه رده سنی بادرت یzwnj یzwnj گردد یzwnj نمایند یzwnj گردند ودکان رده شور رانسه لاسzwnj های ظام آموزشی برخوردار یzwnj یzwnj آموزش ودکان دبستانی آموزشی رانسه بادرت نمایند گردیده برخوردار
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد جنگ جهانی دوم 11 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 14 صفحه


قسمتی از متن .doc :

دلایل آغاز جنگ

جنگ جهانی دوم به دلایل بسیاری آغاز شد. بعضی از اصلی تربن آن ها، بحران اقتصادی و تورم، درخواست غرامت جنگی از جمهوری وایمار آلمان پس از جنگ جهانی اول. رکود اقتصادی و نیاز ژاپن به مواد اولیه بود که باعث ظهور و رواج اندیشه فاشیسم و ملی گرایی، ظهور اندیشه دیکتاتوری و محدود کردن فکر و اندیشه شد.

جنگ جهانی اول به پایان رسید، اما نظام سرمایه‎داری اروپا جنگ دیگری را آبستن بود. سرمایه‎داری اروپا از بازارهای پس از جنگ فربه شده بود. تنها چند ماه پس از جنگ جهانی اول بود که شوراهای انقلابی کارگری به ویژه در آلمان پدید آمده و شدیداً طبقه‎ی حاکم را نگران کرده بودند. به همین خاطر طبقه‎ی حاکم آلمان به تسلیح میلشیای ارتجاعی همت گمارد تا «خطر» انقلاب را برطرف کرده و بتواند روسیه را از حمایت کارگران اروپا محروم نماید. شوراهای انقلابی کارگری درهم‎کوبیده شدند و بحران اقتصادی بر جای ماند تا این که در سال ۱۹۲۹ میزان بیکاری به درجه‎ای بی‎سابقه رسید. اشتهای استعماری قدرت‎های بزرگ سرمایه‎داری و رقابت‎هایشان هم در این زمان به شدت تقویت شده بودند.

پیش زمینه جنگ

در آلمان چهار میلیون نفر بیکار بودند و از آن جایی که این کشور مستعمره نداشت، نمی‎توانست محصولاتش را به فروش برساند. هیتلر سال ۱۹۲۵ در کتابی به نام نبرد من (Mein Kampf) اعلام کرد که باید در فکر «فضایی برای حفظ موجودیت نژادژرمن» بود و باید برای این مهم «به شرق نگریست». او سپس برای به دست آوردن بازارهای جدید برای محصولات آلمانی مسئله‎ی نابودی «یهودیت – بلشویسم» را مطرح نمود. این تنها کارفرمایان آلمانی از قبیل زیمنس، بایر، کروپ یا بُش نیستند که از نظرات هیتلر پشتیبانی کردند، و صندوق‎های نازیسم را پر از پول و امکانات نمودند. کارفرمای فولادسازی تیسن ۱۰۰ هزار مارک طلا به نازی‎ها داد و هیتلر سال ۱۹۳۳ به قدرت رسید. ورث در کتابی که سال ۱۹۶۴ به نام (روسیه در جنگ، از استالینگراد تا برلین)، منتشر نمود، چنین نوشت:«مبارزه با بلشویسم جهانی هدف اصلی سیاست آلمان بود.» هیتلر سال ۱۹۳۹ به تاریخدانی به نام کارل بورکهاردت گفت:«هر چه من در نظر دارم برضد روسیه است. اگر غرب آن قدر احمق است تا این موضوع را بفهمد، من مجبورم با روس‎ها سازش کنم تا غرب را به صورت نظامی شکست دهم و سپس تجدید قوا کرده و اتحاد شوروی را نابود نمایم.» عملاً غرب در سال ۱۹۴۰ از پای درآمد و هیتلر یک سال بعد علیه شوروی وارد عمل شد.

جنگ در اروپا

آلمان در ۱ سپتامبر، ۱۹۳۹ به لهستان حمله کرد، این تاریخ متداول آغاز جنگ جهانی دوم در غرب می‌‌باشد. در پی این با اعلام جنگ کشورهای انگلیس، فرانسه و بلژیک به آلمان جنگ جهانی دوم آغاز گشت.

روز ۲۲ ژوئن ۱۹۴۱ عملیاتی با نام رمز بارباروسا آغاز گشت. پنج میلیون سرباز ارتش هیتلری (Wehrmacht) به شوروی حمله‎ای برق‎آسا کردند. روز ۳ مارس همان سال هیتلر دستوری با این مضمون صادر کرده بود:«تمام شوراها باید نابود شوند، هر سرباز آلمانی که در این راه قوانین بین‎المللی جنگ را زیرپا بگذارد عفو و بخشوده می‎شود.»

ارتش فرانسه در سال ۱۹۴۰ فقط ۲۸ روز در برابر ارتش هیتلری دوام ‎آورد و نابود گردید. پس از این شکست بود که روزنامه‎ی آمریکایی نیویورک پست در شماره ۲۲ ژوئن ۱۹۴۱ نوشت:«باید معجزه‎ای به بزرگی نازل شدن انجیل روی دهد تا ارتش سرخ بتواند در مدت کوتاهی از یک شکست کامل رهایی یابد.» کمی بیش از یک ماه بعد، در ژوئیه، ارتش آلمان در مقابله با ارتش سرخ ۲۰۰ هزار کشته داد و این تعداد ۴ برابر کل کشته‎شدگان این ارتش در حملاتش در غرب بین سال‎های ۱۹۳۹ و ۱۹۴۰ بود. در سال ۱۹۴۲ نبرد استالینگراد ۳۳۰ هزار سرباز آلمانی را کنار زد، در سال ۱۹۴۳ ارتش هیتلری ۵۰۰ هزارنفر را در نبرد کورسک معروف به نبرد تانک ها از دست داد. نخبگان اس اس در این زمان به کلی نابود ‎شدند. ارتش سرخ موفق ‎گردید که ۶۰۷ لشکر از ۷۸۳ لشکر هیتلری را در تمام جبهه‎های جنگ نابود نماید.

در ۶ ژوئن ۱۹۴۴ نیروهای متفقین مرکب از ارتش‌های کشورهای انگلستان، کانادا و ایالات متحده آمریکا به اتفاق واحدهایی از ارتش فرانسه آزاد عملیات پیاده شدن در ساحل نرماندی(ساحل کانال مانش) را آغاز کردند. هدف این اردوکشی، آزاد کردن فرانسه و سپس اروپای غربی از چنگال هیتلر و سبک کردن بار جنگ از دوش ارتش روسیه شوروی بود تا روس‌ها بتوانند به سرعت آلمانی‌ها را از خاک خود برانند. در نتیجه از دو بخش شرقی و









سایر محصولات :
تحقیق در مورد جنگ جهانی دوم 11 ص

تحقیق در مورد جنگ...

مقاله. اجرای بتن ریزی حجیم در هوای گرم

مقاله. اجرای بتن ریزی...

تحقیق در مورد جغرافیای استان تهران

تحقیق در مورد جغرافیای استان...

تحقیق در مورد جاذبه های اکوتوریستی استان خوزستان

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد دکتر محسن رضایی 7ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد جاده جنگلی عباس آباد کلاردشت

تحقیق در مورد جاده...

تحقیق در مورد تعریف انفجار 6ص

تحقیق در مورد تعریف...

مقاله. آسم

مقاله. آسم...

تحقیق در مورد تربت حیدریه 7 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد تربت جام 8 ص

تحقیق در مورد تربت جام 8...

تحقیق در مورد دیوید بوهر 5ص

تحقیق در مورد دیوید بوهر 5ص...

مقاله. ابوریحان بیرونی

مقاله. ابوریحان بیرونی...

تحقیق در مورد تدارک فرصت‌هاى اوقات فراغت در بریتانیاى کنونى بخش تجاری 6ص

تحقیق در مورد تدارک...

پاورپوینت نقش برنامه ریزی بازاریابی در عملکرد شرکت بورس

پاورپوینت نقش برنامه...

تحقیق در مورد تدارک فرصت های اوقات فراغت در بریتانیای کنونی بخش دولتی 5ص

تحقیق در مورد تدارک فرصت های...

مقاله. احداث سد بتنی 2 قوسی به ارتفاع 205 متر به منظور ذخیره آب

مقاله. احداث سد بتنی 2 قوسی به...

تحقیق در مورد تحقیق شهرستان خمین

تحقیق در مورد تحقیق شهرستان خمین...

تحقیق در مورد دیودهای نورانی چگونه کار می کنند 13ص

تحقیق در مورد دیودهای نورانی چگونه کار...

تحقیق در مورد تاریخچه و سیر تحولی در زمینشناسی 5ص

تحقیق در مورد تاریخچه...

مقاله. ‌آثارکانی ها و سنگ ها در تأمین انرژی

مقاله. ‌آثارکانی ها و سنگ ها...

تحقیق در مورد تاریخچه مصر

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد تاریخچه چنگلکاری در ایران 10 ص

تحقیق در مورد...

مقاله. 13آبان روز مبارزه با استکبار جهانی

مقاله. 13آبان روز مبارزه با استکبار...

تحقیق در مورد دیود نوردهنده

تحقیق در مورد دیود...

تحقیق در مورد تاریخچه فرهنگی سیاسی و ورزشی در ژاپن

تحقیق در مورد تاریخچه فرهنگی سیاسی...

مقاله معیارهایی برای طراحی و ساخت ساختمان‌های بلند دکتر محمود گلابچی

مقاله معیارهایی برای طراحی و ساخت...

دانلود تحقیق درباره تاثیر شناخت سازمان و ایجاد یک سیستم کارا و اثربخشی آن

دانلود تحقیق درباره تاثیر شناخت سازمان و...

تحقیق در مورد بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی

تحقیق در مورد بقعه...

مقاله. 13 آبان روز دانش آموز

مقاله. 13 آبان روز دانش...

تحقیق در مورد ایده آلیسم 7 ص

تحقیق در مورد ایده آلیسم 7...

تحقیق در مورد انقلاب مشروطه 6 ص

تحقیق در مورد انقلاب مشروطه 6...

تحقیق در مورد دولت و انتظارات 7 ص

تحقیق در مورد دولت...

تحقیق در مورد انرژی زمین گرمایی یکی از مناسبترین منابع انرژی تجدیدپذیر در ایران 3ص

تحقیق در مورد انرژی...

مقاله. آداب بختیاری

مقاله. آداب بختیاری...

تحقیق در مورد اقلیم بهشهر 8 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد استفاده از نقشه‌هایGIS READY سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در به‌روز رسانی نقشه‌های پایه کاداستری 7

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد دنیای پس از اسپرانتو 9 ص

تحقیق در مورد دنیای پس از...

تحقیق در مورد استان مازندران 7ص

تحقیق در مورد استان...

تحقیق در مورد استان مازندران 2

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد استان قم

تحقیق در مورد استان قم...

تحقیق در مورد استان سمنان

تحقیق در مورد استان سمنان...

تحقیق در مورد دما سنج

تحقیق در مورد دما سنج...

تحقیق در مورد استان خوزستان

تحقیق در مورد استان خوزستان...

تحقیق در مورد استان تهران

تحقیق در مورد استان تهران...

تحقیق در مورد از عجایب هفت گانه چه می دانید 4ص

تحقیق در مورد ...

تحقیق در مورد دکتر محمد معین 4ص

تحقیق در مورد دکتر محمد...

دانلود تحقیق درباره تاجر و شغل تجارت

دانلود تحقیق درباره تاجر...

تحقیق در مورد آلودگی هوا و پدیده وارونگی 7 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد دکتر محمد خوانساری 6ص

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره ی محمود شبستری
تحقیق در مورد ارزیابی زیست محیطی 10 ص
تحقیق در مورد قوانین ومقررات والیبال
تحقیق در مورد (دو و میدانی) 39 ص
تحقیق درباره ی محمود شبستری
تحقیق در مورد لباس محلی قشقایی
تحقیق در مورد منطقه کهر قم
تحقیق در مورد نقشه برداری در ایران 12 ص
تحقیق در مورد سنگ آسمانی چیست
تحقیق در مورد تک لپه ایها
تحقیق در مورد آلودگی محیط زیست
تحقیق در مورد آلودگی بر محیط
تحقیق در مورد آلودگی آب
تحقیق در مورد B176 محیط زیست و انسانها

کلمات کلیدی :شوراهای انقلابی کارگری سرمایهlrm داری اروپا جنگ جهانی جهانی دوم هیلر سال ارش هیلری سرمایهlrm داری جهانی اول ارش سرخ ژوئن ۱۹۴۱ جهانی laquo آلمان نابود هیلری raquo شوروی
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود گارآموزی جایگاه صنایع ومشاغل در شهر

گزارش کارآموزی

جایگاه صنایع ومشاغل در شهر

فرمت فایل:ورد

تعداد صفحات:183

فهرست مطالب

1-پیشگفتار 1

1-1- مقدمه 1

1-2- اهداف پروژه 2

2- معرفی محل کار آموزی 3

2-1- منطقه 19 شهرداری تهران 3

2-2- تاریخچه مختصر منطقه 3

2-3- فعالیت های سازمان 4

2-4- چارت سازمانی محل کارآموزی 4

2-5- فعالیت های کامپیوتری سازمان 5

2-6- نرم افزار ها و سخت افزار های مورد استفاده 5

3- فعالیت های انجام شده 6

3-1- شرح فعالیت ها و آموخته ها 6

3-1-1- تاریخچه وب 7

3-1-2-معرفی شبکه پهناور جهانی(Word Wide Web) 8

3-1-3- اینترنت 8

3-1-4-محدودیت های صفحات وب 9

3-2- زبان برنامه نویسی 13

3-2-1-کد های html چیست ؟ 13

3-2-2- css چیست؟ 14

3-2-3- asp چیست؟ 15

3-2-4- java script چیست؟ 16

3-2-5- vb script چیست؟ 16

4- تجزیه و تحلیل سیستم 17

4-1- نمودار سطح صفر 18

4-2- نمودار سطح یک 19

5-پایگاه داده 20

5-1- sql چیست؟ 20

5-2- مراحل ساخت DATA BASE 21

5-3- جداول 23

6- نرم افزار های مورد استفاده 24

6-1- Dream waver 24

6-2- Photoshop 27

7- طراحی وب سایت 28

7-1-طرح وب سایت 29

7-2- مراحل طراحی سایت 30

8-صفحات سایت 36

8-1-صفحه نخست 36

8-2-صفحه آموزش 37

8-3- صفحه دانلود 38

8-3-1-دانلود عکس 38

8-3-2- دانلود موزیک 40

8-3-3- دانلود کتاب 40

8-4- نقشه منطقه 42

8-5- اعلام مشکلات 44

8-5-1-کد فرم با html 44

8-5-2-کد asp 45

8-5-3-اتصال asp به sql 46

8-5-4-کد باز کردن رکورد در بانک 46

8-5-5- ریختن اطلاعات از صفحه اعلام مشکلات به درون یک متغیر 47

8-5-6-اضافه کردن اطلاعات به بانک(insert) 47

8-5-7-بستن رکود وارتباط با بانک اطلاعاتی 47

8-6- حل مشکل 48

8-6-1- کد خواندن اطلاعات از پایگاه داده ( ) 48

8-7- ثبت حل مشکل توسط کارشناس 50

8-8- ورود مدیر 52

8-8-1- عملکرد کارشناس 53

8-8-2- بررسی مشکلات حل نشده 54

8-8-3-ثبت کارشناس جدید 55

کد insert 55

9-آموخته ها 56

10- نتیجه گیری و پیشنهاد 57

11- منابع 58

12-پیوست ها 59

12-1-پیوست 1(کد جاوا اسکریپت نمایش ساعت و مدت زمان حضور ) 59

12-2- پیوست 2(کد جاوا اسکریپت نمایش تاریخ ) 61

فهرست شکل ها

-پیشگفتار 1

2- معرفی محل کار آموزی 3

شکل 2-1-چارت سازمانی شهرداری منطقه 19 4

3- فعالیت های انجام شده 6

شکل 3-1- مراحل آماده شدن یک صفحه وب پویا با تاکید بر روش client-side 10

شکل 3-2- مراحل آماده شدن یک صفحه پویا با تاکید بر روش هایserver-side 12

4- تجزیه و تحلیل سیستم 17

شکل 4-1- نمودار سطح صفر 18

شکل 4-2- نمودار سطح یک 19

5-پایگاه داده 20

شکل 5-1- ساخت پایگاه داده 21

شکل 5-2- انتخاب نام پایگاه داده 22

شکل 5-3- ساخت جدول 22

شکل 5-4- دیاگرام جداول 23

6- نرم افزار های مورد استفاده 24

شکل6-1- صفحه نخست نرم افزار 24

شکل6-2- طراحی در قسمت کد نویسی 25

شکل6-3- طراحی در قسمت split 25

شکل6-4- طراحی در قسمت design 26

شکل6-5- منوی properties 26

7- طراحی وب سایت 28

شکل 7-1- نمای کلی قالب سایت 30

شکل7-2- header سایت 31

سکل7-3- منوی سایت 31

شکل7-4- بدنه اصلی سایت(body) 32

شکل 7-5- بخشright سایت 33

شکل7-6- footer سایت 35

8-صفحات سایت 36

شکل8-1- صفحه نخست 36

شکل8-2- صفحه آموزش 37

شکل8-3- صفحه دانلود 38

شکل8-4- دانلود عکس 38

شکل8-5- بازدید عکس 39

شکل8-6- عکس ها در سایز بزرگ تر 39

شکل8-7- دانلود موزیک 40

شکل8-8- دانلود کتاب 40

شکل8-9- انتخاب زبان کتاب 41

شکل8-10- انتخاب کتاب 41

شکل8-11- نقشه منطقه 19 42

شکل8-12-نقشه ناحیه 3 43

شکل8-13- اعلام مشکلات 44

شکل8-14- ورود کارشناس 48

شکل8-15- ورود نام کارشناس 49

شکل8-16- مشکلات ارجاع داده شده 49

شکل8-17-ثبت حل مشکل 50

شکل8-18- تایید ثبت حل مشکل 51

شکل8-19- ورود مدیر 52

شکل8-20-فعالیت های مدیر 52

شکل8-21- ورود نام کارشناس ،جهت بررسی عملکرد او 53

شکل8-22-نمونه عملکرد کارشناسان 53

شکل8-23- بررسی مشکلات حل نشده 54

شکل8-24- ثبت کارشناس جدید 55









سایر محصولات :
دانلود گارآموزی جایگاه صنایع ومشاغل در شهر

دانلود گارآموزی جایگاه صنایع ومشاغل در شهر...

دانلود مقاله کامل درباره آئین نامه ساختمانی

دانلود مقاله کامل درباره آئین نامه...

دانلود معرفی شرکت رنگین پروفیل کویر ..

دانلود معرفی شرکت...

دانلود مقاله کامل درباره آئین نامه ساختمانی 40 ص

دانلود مقاله کامل درباره...

تحقیق در مورد قالبهای دایکاست 34 ص

تحقیق در مورد قالبهای دایکاست 34...

دانلود گزارشی ازبازدید مهدکودک آریا ..

دانلود گزارشی ازبازدید مهدکودک آریا .....

تحقیق در مورد قالی بافی 29 ص

تحقیق در مورد قالی بافی 29 ص...

دانلود مقاله کامل درباره پی سازی

دانلود مقاله کامل درباره پی سازی...

دانلود کارآموزی، رشته شیمی کاربردی، کنترل فیزیکی و شیمیایی دارو ..

دانلود کارآموزی، رشته شیمی کاربردی، کنترل فیزیکی...

دانلود مقاله کامل درباره بررسی خرپاهای پیش

دانلود مقاله کامل...

تحقیق در مورد قارچهای خوراکی صدفی60ص

تحقیق در مورد قارچهای خوراکی صدفی60ص...

دانلود کارآموزی، شهرداری امام خمینی، عملکرد واحد روابط عمومی ..

دانلود کارآموزی، شهرداری امام خمینی،...

تحقیق در مورد قارچ دکمه ای 36 ص

تحقیق در مورد...

دانلود مقاله کامل درباره بتن گازی 8ص

دانلود مقاله کامل درباره بتن گازی ...

دانلود کارآموزی، کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی بیوشیمی و سم شناسی ..

دانلود کارآموزی، کارشناسی ناپیوسته...

تحقیق در مورد فیش های تبلیغی 146 ص

تحقیق در مورد...

دانلود مقاله کامل درباره بتن سبک 32ص

دانلود مقاله کامل درباره...

تحقیق در مورد قارچ 101ص

تحقیق در مورد قارچ 101ص...

دانلود جایگاه آزمایشگاه فولاد سازی در فرآیند تولید ..

دانلود جایگاه آزمایشگاه...

تحقیق در مورد فیلترینگ 47 ص

تحقیق در مورد...

دانلود کارآموزی آشنایی با صنعت سیمان و دستگاههای برقی بکار رفته در این صنعت ..

دانلود کارآموزی آشنایی با صنعت سیمان و...

تحقیق در مورد فنون فروشندگی صنوف 101 ص

تحقیق در مورد فنون فروشندگی...

دانلود کارآموزی، واحد تصویه آب شرکت پتروشیمی ..

دانلود کارآموزی، واحد تصویه...

تحقیق در مورد فناوری هسته ای و کاربرد نظامی

تحقیق در مورد فناوری...

تحقیق در مورد فلش 43 ص

تحقیق در مورد فلش 43 ص...

دانلود کارآموزی آشنایی با صنعت سیمان و دستگاههای برقی بکار رفته در این صنعت ..

دانلود کارآموزی آشنایی با صنعت سیمان و...

تحقیق در مورد فلسفه سجده در نماز 14 ص

تحقیق در مورد فلسفه سجده در...

دانلود فرآیند تولید کنسرو و رب گوجه فرنگی ..

دانلود فرآیند تولید کنسرو و رب گوجه...

تحقیق در مورد فلسفه آفرینش انسان از دیدگاه قرآن 23ص

تحقیق در مورد فلسفه آفرینش...

دانلود پروژه پایانی، تحلیل ،طراحی وپیاده سازی سیستم پست پیشتاز ..

دانلود پروژه پایانی،...

تحقیق در مورد فقر 22 ص

تحقیق در مورد فقر 22...

پاورپوینت کلیات فارماکولوژی

پاورپوینت کلیات فارماکولوژی...

پاورپوینت کمر درد های ناشی از کار

پاورپوینت کمر درد...

مقاله درمورد پیشینه تاریخی و ارزیابی گذشته و حال آبزی پروری سردابی در ایران

مقاله درمورد پیشینه تاریخی و ارزیابی...

پاورپوینت کلید های طلایی مدیریت منابع انسانی

پاورپوینت کلید های طلایی...

پاورپوینت کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن

پاورپوینت کارگاه آموزشی آشنایی با نظام...

تحقیق در مورد فسخ نکاح

تحقیق در مورد فسخ نکاح...

مقاله درمورد یک مدل تصادفی مربوط به تصمیمات استراتژیک

مقاله درمورد یک مدل تصادفی مربوط...

پاورپوینت کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی

پاورپوینت کاهش و کنترل نشت...

دانلود کمپرسور واحد الفین، فرآیند پتروشیمی 2 ..

دانلود کمپرسور واحد الفین، فرآیند پتروشیمی 2...

مقاله درمورد وایمکس، اینترنت درون متروی شهری

مقاله درمورد وایمکس،...

پاورپوینت کانابیس

پاورپوینت کانابیس...

پاورپوینت کاربرد جغرافیای طبیعی در برنامه ریزی شهری وروستایی

پاورپوینت کاربرد جغرافیای طبیعی در برنامه...

پاورپوینت پیوند شیمیایی

پاورپوینت پیوند شیمیایی...

تحقیق در مورد فرهنگ وقف در مکاتب و ادیان 100 ص

تحقیق در مورد فرهنگ وقف در مکاتب...

مقاله درمورد فلزات سمی

مقاله درمورد فلزات سمی...

پاورپوینت پیوندهای شیمیایی

پاورپوینت پیوندهای شیمیایی...

مقاله برج العرب دبی

مقاله برج العرب...

پاورپوینت چگونه خبر بد را به والدین بدهیم

پاورپوینت چگونه خبر بد را...

پاورپوینت کار گروهی

پاورپوینت کار گروهی...

گزارش کارآموزی آژانس هواپیمایی
دانلود تحلیل محتوای علوم چهارم و پنجم براساس اهداف آموزشی مریل ..
دانلود روشها و فنون تــدریس ..
اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی پایه هشتم، یادگیری مفاهیم درس
دانلود روشها و فنون تــدریس ..
گزارش کارآموزی آژانس هواپیمایی
اقدام پژوهی درس انشاء و نگارش دوره راهنمایی
اقدام پژوهی در مورد افزایش سطح یادگیری دانش آموزان
اقدام پژوهی درس زبان انگلیسی پایه هشتم، یادگیری مفاهیم درس
پاورپوینت گامی به سوی خلاصه سازی چکیده ای
پاورپوینت گامهای اجرایی حسابداری تعهدی
پاورپوینت گاز کروماتوگرافی
پاورپوینت کیلوماستیکس مسنیلی
پاورپوینت کیفیت خدمات در شبکه های کامپیوتری
پاورپوینت در مورد کیفیت آب
پاورپوینت کنترل مایع
پاورپوینت کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کمپوت آناناس
پاورپوینت برنامه ریزی و کنترل موجودی (1)

کلمات کلیدی :جاوا اسکریپت نمایش جایگاه صنایع ومشاغل گارآموزی جایگاه صنایع انلو گارآموزی جایگاه فعالیت های نرم افزار نموار سطح صفحه نخست مور استفاه های مور فعالیت افزار چیست؟ پایگاه منطقه مشکلات کارشناس مراحل طراحی نموار
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد نقش عوامل اجتماعی و مجرم در تگوین جرم کار تحقیقی 1 122 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 122 صفحه


قسمتی از متن .doc :

کار تحقیقی (1)

نقش عوامل اجتماعی و مجرم در تکوین جرم

دانشجو :

محسن رضایی

شماره دانشجویی :

8361058878

دی 1387

فهرست مطالب

بررسی کلی علل ناهنجاری افراد

تعریف کج رفتاری

اثبات گرایی و کج رفتاری

بر ساخت گرایی و کج رفتاری

رویکرد تلفیقی در کج رفتاری

دسته بندی علل و عوامل کج رفتاری

نظریه‌های فشار

مرتن و فرصت‌های مشروع اختراقی

کوهن و ناکامی منزلتی

کلوارد و الین

انتقادات به نظریه فشار اجتماعی

نظریه یادگیری اجتماعی

انتقادات وارده به یادگیری اجتماعی

نظریه کنترل

جرم در مکتب تحققی

نگاه لمبروزو به مجرم

ساختار بدنی

تقسیم بندی مجرمان از نگاه مکتب تحققی (فردی و لمبروزو)

مجرمین بالفطره

مجرمین دیوانه

جرم هیجانی

بررسی تاثیر و تاثر عوامل اجتماعی در بروز جرایم

تعریف بزهکاری

بزه در رویکردهای مختلف

رویکرد حقوقی

رویکرد جامعه شناختی

رویکرد جرم شناسی

تعریف بزه‌های معمولی

رویکردها در مورد علل بزهکاری

تاثیر عوامل زیستی

اجتماعی

ناهنجاری خانوادگی

جمعیت شهری

رویکرد شکل ظاهری (body type theoryies)

رویکرد ساختار زیستی

رویکرد روانشناختی

رویکرد اقتصادی

رویکرد اجتماعی

رویکرد پیوند افتراقی

رویکردهای التقاطی

پیشگیری از بزهکاری

پیشگیری اولیه (سطح اول) ایجاد محیط سالم

پیشگیری ثانویه (سطح دوم) کاهش عوامل فطرزا

پیشگیری ثانیه (سطح سوم) کنترل موقعیت خطر

استراتژیهای پیشگیری از بزهکاری

استراتژی خانواده گرا

جدول استراتژی پیشگیری

استراتژی جامعه گرا

استراتژی پایش

منابع – جعفر – سخاوت – جامعه شناسی انحرافات اجتماعی









سایر محصولات :
تحقیق در مورد نقش عوامل اجتماعی و مجرم در تگوین جرم کار تحقیقی 1 122 ص

تحقیق در مورد نقش عوامل...

دانلود تحقیق نیروگاه خورشیدی

دانلود تحقیق نیروگاه خورشیدی...

تحقیق در مورد افراط در زهد و عبادت اسلام

تحقیق در مورد افراط...

تحقیق درباره. بیوشیمی مواد غذایی و تغذیه انسانی

تحقیق درباره. بیوشیمی...

تحقیق در مورد افترا ونشر اکاذیب

تحقیق در مورد افترا ونشر...

دانلود مقاله پاورپوینت پیرامون ممریستور و کاربرد آن

دانلود مقاله پاورپوینت پیرامون ممریستور و کاربرد...

تحقیق در مورد افترا ونشر اکاذیب 12 ص

تحقیق در مورد افترا ونشر اکاذیب...

تحقیق در مورد نقص در گفتار 9 ص

تحقیق در مورد نقص در گفتار 9...

دانلود تحقیق نیروگاه باد یا انرژی باد

دانلود تحقیق نیروگاه ...

تحقیق درباره. بیماری های طیور

تحقیق درباره. بیماری های...

تحقیق در مورد اعمال مثبت را جایگزین افکار مثبت کنیم 10 ص

تحقیق در مورد اعمال...

تحقیق در مورد اعجاز علمی قرآن 9 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره. بیماریهای گاوی

تحقیق درباره. بیماریهای گاوی...

دانلود تحقیق نوع‌شناسی سیستم‌های اطلاعات

دانلود تحقیق نوع‌شناسی سیستم‌های...

تحقیق در مورد اطلاعات فنی در مورد سیم پیچی موتورهای سه فاز

تحقیق در مورد اطلاعات فنی...

دانلود گزارش کارورزی2 حل کردن مشکل کم رویی دانش آموز

دانلود گزارش کارورزی2 حل کردن...

تحقیق در مورد نقش ورزش در سلامت روانی

تحقیق در مورد نقش ورزش در...

تحقیق در مورد اعجاز علمی قرآن 8 ص

تحقیق در مورد اعجاز علمی قرآن...

تحقیق درباره. بیماری ورم پستان و بهداشت پستان دام

تحقیق درباره. بیماری ورم...

تحقیق در مورد اضطراب صحبت کردن در برا بر جمع

تحقیق در مورد اضطراب صحبت کردن در...

دانلود تحقیق نوع دادة مجموعه 11 ص

دانلود تحقیق نوع دادة...

تحقیق در مورد نقش همسران در تحکیم نظام خانواده 8 ص

تحقیق در مورد نقش همسران در تحکیم...

تحقیق در مورد اصول و مبانی اخلاق پیامبر ص 11 ص

تحقیق در مورد اصول...

تحقیق درباره. بیماری جنون گاوی

تحقیق درباره. بیماری...

تحقیق در مورد اصول نه شرقی و نه غربی امام خمینی

تحقیق در مورد اصول...

دانلود تحقیق نوع pe استاندارد در تلمبه های تزریق سوخت خطی

دانلود تحقیق نوع pe استاندارد در...

تحقیق در مورد اصول تغذیه دام

تحقیق در مورد اصول...

تحقیق در مورد نقش مدیران در پیوند خانواده ، مدرسه و جامعه در ابعاد مسایل دینی ، اجتماعی و اقتصادی 6ص

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره. بیماری آنتراکنوز غلات

تحقیق درباره. بیماری آنتراکنوز غلات...

تحقیق در مورد اصول تغذیه دام 12 ص

تحقیق در مورد اصول...

دانلود گزارش پایانی کارورزی 1 رشته ی مدیریت آموزشی

دانلود گزارش پایانی کارورزی 1 رشته ی...

تحقیق در مورد اصلاحات ساختاری آموزش و پرورش درمانی بر دردهای کهنه

تحقیق در مورد اصلاحات ساختاری آموزش...

دانلود تحقیق نوت بوک.DOC

دانلود تحقیق نوت بوک.DOC...

تحقیق در مورد اسدالله علم و قیام 15 خرداد 42

تحقیق در مورد اسدالله علم و قیام...

تحقیق درباره. بیل گیتس

تحقیق درباره. بیل گیتس...

تحقیق در مورد نقش کار در زندگی

تحقیق در مورد نقش کار در...

تحقیق در مورد اصلاح نژاد دام

تحقیق در مورد...

تحقیق درباره. بیماری لکه سیاه سیب

تحقیق درباره. بیماری لکه سیاه سیب...

دانلود تحقیق مدارات تلفن سکه ای

دانلود تحقیق مدارات...

تحقیق در مورد اصطلاحات مربوط به اجزای موتور خودرو 6ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد اشتباه فاحش مدیران ارشد 5 ص

تحقیق در مورد اشتباه فاحش مدیران ارشد...

تحقیق در مورد نقش عوامل اجتماعی در افت تحصیلی

تحقیق در مورد نقش...

تحقیق در مورد اسلام و سینما

تحقیق در مورد اسلام و سینما...

تحقیق درباره. پرتوهای فرابنفش و فراسرخ

تحقیق درباره. پرتوهای فرابنفش...

دانلود گزارش پایانی کارورزی 1

دانلود گزارش پایانی...

دانلود تحقیق ماشین های ابزار

دانلود تحقیق ماشین های...

تحقیق در مورد اسکندر مقدونی

تحقیق در مورد اسکندر...

تحقیق درباره. بیومکانیک ورزشی

تحقیق درباره. بیومکانیک ورزشی...

تحقیق در مورد نقش شعر در افزایش خلاقیت و پرورش هوش هیجانی کودکان 7ص

تحقیق در مورد نقش شعر...

پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
پاورپوینت در مورد آموزش کارآفرینی
پاورپوینت در مورد تاریخچه روانشناسی
تحقیق در مورد زمین شناسی
پاورپوینت در مورد ریاضی سوم دبستان(پاسخ به فعالیت سرگرمی و معمّا صفحه 60 کتاب درسی )
پاورپوینت در مورد سرطان پروستات
پاورپوینت در مورد مدیریت منابع انسانی در ورزش و تفریحات سالم(ارزش ها)
آموزش حقوق شهروندی
آشنایی با قوانین مالی و محاسباتی
پاورپوینت در مورد مخلوط
پاورپوینت در مورد مدیریت زخم های فشاری
آدیپوکین ها
تحقیق در مورد وضع فرهنگی و سیاسی عصر ائمه 10 ص
آزمایشگاه شیمی معدنی(1)
آشنائی با تحول در نظام اداری
آب سبز آب آبی
اهمیت توجه به زنان وابسته به مواد هنگام زایمان
تحقیق در مورد گوگرد Smffmr
پاورپوینت در مورد اعداد مقدس
تحقیق در مورد کبد
پاورپوینت در مورد کانابیس
پاورپوینت در مورد کار گروهی
اهداف، سؤال، فرضیه
پاورپوینت در مورد نور پردازی در ماکروگرافی
انسان
تحقیق در مورد انگور 17 ص
پاورپوینت در مورد زندگینامه ی خوارزمی(ریاضی و نجوم)
آلاینده های موادغذائی
پاورپوینت در مورد طب اسلامی و طب مسلمانی
اهمیت کنترل مواد غذایی در سطح عرضه و برنامه های آینده
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
تحقیق در مورد سرکه 17ص
پاورپوینت در مورد خرس و خرس قطبی(تحقیق دانش آموزی)
تحقیق در مورد زندگانی امام رضا
پاورپوینت در مورد فصد
پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
پاورپوینت در مورد آموزش کارآفرینی
تحقیق در مورد تولید پرتو x 33 ص
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
تحقیق در مورد آبزی پروری سردابی
تحقیق در مورد گندم 15 ص
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد APA
تحقیق در مورد تربیت 14 ص
پاورپوینت در مورد تاریخچه روانشناسی
پاورپوینت در مورد تغذیه وریدی در نوزادان
پاورپوینت در مورد حسابداری مالیاتی
پاورپوینت در مورد 94 193 karga niyazsanji 2
تحقیق در مورد گزارش تحلیلی از بورس + اقتصاد + دبی 15 ص
پاورپوینت در مورد تغذیه وریدی در نوزادان
پاورپوینت در مورد توپولوژی شبکه
پاورپوینت در مورد حسابداری مالیاتی
پاورپوینت در مورد تعالی سازمانی با تمرکز برمدیریت منابع انسانی
پاورپوینت در مورد توسعه اقتصاد ورزش با تاکید بر حضور بخش خصوصی
پاورپوینت در مورد 94 193 karga niyazsanji 2
پاورپوینت در مورد تعریف فرآیند
پاورپوینت در مورد تدوین پایان نامه
پاورپوینت در مورد 1 tojihi
پاورپوینت در مورد ارزیابی عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با نگاهی به (فرهنگسرا ها)
پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
پاورپوینت در مورد تعریف فرآیند
پاورپوینت در مورد تاریخچه خدمات بیمارستانی
پاورپوینت در مورد تعالی سازمانی با تمرکز برمدیریت منابع انسانی
پاورپوینت در مورد برنامه های کنترل وپیشگیری از بیماری بروسلوز طی 10 سال گذشته در استان یزد

کلمات کلیدی :نقش عوامل اجماعی نقش عوامل کار حقیقی عوامل اجماعی جرم کار گوین جرم عوامل اجماعی عوامل ndash اجماعی جامعه
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد تعلیم و تربیت 37 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .DOC ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 60 صفحه


قسمتی از متن .DOC :

تعلیم و تربیت

پس خدای بزرگ تاریکی های جاهلیت را به وسیله ی حضرت محمد (ص) روشن ساخت و مشکلات و تیرگی کفر را از قلب ها زدود و پرده ها از جلوی دیدگان برداشت . پیامبر (ص) برای هدایت در میان مردم به پا خاست و آنان را از گمراهی نجات داد و از کوری و کور دلی رهانید و به سوی دین استوار الهی رهنمون شد و همه را به راه راست فراخواند . حضرت فاطمه (س)

تربیت در جنبه فردی عملی برای سازندگی انسان وسیله ای جهت هدایت و رشد اوست . از طریق تربیت می توان آدمی را به بلند ترین نقطه جمال و کمال رساند و از افراد بشری که با زمینه های گوناگون و خام بدنیا می آیند ،انسانهایی ساخت متفکر ،مدبر ،خلاق و مولد موجد تحول و تغییر در سطح بین الملل.

تربیت در جنبه جمعی نیز تربیت عاملی برای همسازی و تفاهم داشتن حیات اجتماعی توام با صلح و سعادت زندگی در سایه حفظ و رعایت قوانین است ،امری که وجودش برای ادامه ی حیات همه جوامع ضروری است.

ارزش و قیمت یک جامعه معادن و ثروت های روی زمینی و یا زیر زمینی آن نخواهد بود، بلکه قیمت آن منوط به مغزهای پرورش یافته و انسان های ساخته شده ای است که در آنجا زندگی می کنند و به کار و تلاش می پردازند .

فقدان تربیت صحیح همه گاه برای بشریت یک فاجعه بوده است .جنگ جهانی اول و دوم نشان داد که چگونه انسانها بدون رعایت حقوق یکدیگر که ناشی از تربیت قلطشان بود به جان هم افتاده اند و خون یکدیگر را بر زمین جاری ساختند .

آری : مردمی که خون ریزی می کردند به ظاهر وحشی و بی سواد نبودند بلکه بر اساس نظاماتی به ظاهر متمد تانه تربیت یافته بودند ولی در آن نظام از تعالیم آسمانی و الهی خبری نبود، جسم و تن و غرایز را مورد توجه قرار می دادند بدون آنکه برای آن ضوابطی از درون انسان معین نمایند و امروز تداوم همان خطر مجدداَ بشریت را تهدید می کند از آن بابت که نظامات نه تنها الهی نشده اند بلکه فاصله آن ها با خدا و تعالیم انبیا روز به روز بیشتر می شود.

چنانکه در تعالیم آسمانی و اسلامی مان در((سوره جمعه)) قرآن مجید دین مطالب را میخوانیم:

مساله بعثت پیامبر (ص) و هدف از این رسالت بزرگ که در ارتباط با عزیز و حکیم و قدوس بودن خداوند است پرداخته چنین می گوید : او کسی است که درمیان درس نخوانده ها رسولی از خودشان بر انگیخت تا آیاتش را بر آنها بخواند . و در پرتو این تلاوت (آنها را از هرگونه شرک و کفر و انحراف و فساد پاکیزه کند و کتاب و حکمت بیاموزد.

پیامبر (ص) از میان مردم همین گروه و همین قشر درس نخوانده برخاسته تا عظمت و رسالت را روشن سازد و دلیلی باشد بر حقانیت او ،چرا که کتابی مثل قرآن با این محتوای عمیق ،عظیم ،و فرهنگی چون فرهنگ اسلام محال است زاییده فکری بشر باشد آن هم بشری که نه خود درس خوانده و نه در محیط علم و ادب پرورش یافته ، این نوری است که از









سایر محصولات :
تحقیق در مورد تعلیم و تربیت 37 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد تعریف جهان بینی

تحقیق در مورد تعریف جهان بینی...

تحقیق در مورد شرکت راه و ساختمان مقاوم سازان بروانان

تحقیق در مورد شرکت راه...

تحقیق در مورد تعریف گالوانومتر

تحقیق در مورد تعریف...

تحقیق در مورد شبکه های بدون کابل 52 ص

تحقیق در مورد شبکه های بدون کابل...

تحقیق در مورد تعریف تابع گاما به واسطه

تحقیق در مورد تعریف تابع...

تحقیق در مورد شرح و بسط کامل مدار ضبط و پخش دیجیتالی

تحقیق در مورد شرح و بسط...

تحقیق در مورد تعریف معماری سازمان و پیاده سازی سیستم جامع اطلاعاتی و اتوما

تحقیق در مورد تعریف معماری سازمان و...

تحقیق در مورد شبکه های پیشرفته درسیستم عامل

تحقیق در مورد شبکه های پیشرفته...

تحقیق در مورد ترکیب جامدات در وسایل مخلوط کن مختلف 16 ص

تحقیق در مورد ترکیب...

تحقیق در مورد شایعترین آسیبهای ورزشی در رشته فوتبال کدامند 9 ص

تحقیق در مورد شایعترین...

تحقیق در مورد تخریب فلزات با عوامل غیر خوردگی

تحقیق در مورد تخریب فلزات...

تحقیق در مورد شبکه های ادهاک

تحقیق در مورد شبکه های...

تحقیق در مورد تخریب فلزات با عوامل غیر خوردگی 13 ص

تحقیق در مورد تخریب فلزات...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل دربارهManagement of HIV Disease in Women

دانلود پاورپوینت جامع وکامل دربارهManagement of...

تحقیق در مورد سیستم موقعیت یاب چهانی و کاربرد آن در مریخ

تحقیق در مورد سیستم موقعیت...

تحقیق در مورد تحلیلی جامعه شناختی از نقش تغییرات اجتماعی درتحولات فرهنگی

تحقیق در مورد تحلیلی جامعه...

تحقیق در مورد سیستماتیک گیاهی 1 27 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد تبلیغات اینترنتی در ایران تنگناها و راهکارها

تحقیق در مورد تبلیغات اینترنتی...

دانلود مقاله علمی پیرامون کاربرد هیدرولیک و پنوماتیکword 11 صفحه

دانلود مقاله علمی...

تحقیق در مورد سیستم عصبی حشرات

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد تب برفکی 23ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق 12 ص

تحقیق در مورد سیستم اعلام حریق...

تحقیق در مورد تاریخچه نساجی 16 ص

تحقیق در مورد تاریخچه نساجی 16...

تحقیق در مورد سوپر آلیاژ

تحقیق در مورد سوپر آلیاژ...

تحقیق در مورد تاریخ و فواصل کاشت

تحقیق در مورد تاریخ و فواصل کاشت...

تحقیق در مورد سیستم اطلاعات مدیریت 14 ص

تحقیق در مورد سیستم...

تحقیق در مورد تاریخ هنر چین 21 ص

تحقیق در مورد تاریخ هنر چین...

تحقیق در مورد سوخت و ساز انرژی در طیور

تحقیق در مورد سوخت...

تحقیق در مورد سنگ های قیمتی

تحقیق در مورد سنگ...

تحقیق در مورد تاریخچه عکاسی

تحقیق در مورد تاریخچه عکاسی...

تحقیق در مورد سنسورهای دربهای اتوماتیک 7 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد تاریخچه عکاسی 5 ص

تحقیق در مورد تاریخچه عکاسی...

تحقیق در مورد سن مسئولیت کیفری درحقوق ایران ، پاکستان ، عربستان و قطر آقا

تحقیق در مورد سن مسئولیت...

دانلود مقاله پیرامون سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینیword 11 صفحه

دانلود مقاله پیرامون...

تحقیق در مورد تاریخ هنر جدید

تحقیق در مورد تاریخ هنر جدید...

تحقیق در مورد سلولز

تحقیق در مورد سلولز...

تحقیق در مورد تاثیر لیزوزیم روی میکروارگانیزم های گرم مثبت کشته شده با حرارت 28 ص

تحقیق در مورد تاثیر لیزوزیم روی...

تحقیق در مورد سرقفلی وقوانین حاکم بر آن 13 ص

تحقیق در مورد سرقفلی وقوانین حاکم...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مدیریت بحران Crisis Management

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مدیریت بحران...

تحقیق در مورد تاثیر دوپینگ

تحقیق در مورد تاثیر دوپینگ...

تحقیق در مورد سرقفلی در حقوق

تحقیق در مورد سرقفلی در حقوق...

تحقیق در مورد تاثیر مغولان بر تاریخ هنر اسلامی و اصول بکاررفته در هنر معماری ایران 31 ص

تحقیق در مورد تاثیر مغولان بر...

تحقیق در مورد سرقت هویت 5 ص

تحقیق در مورد سرقت هویت 5...

تحقیق در مورد انرژی هسته

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد سدها 29 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد آب

تحقیق در مورد آب...

تحقیق در مورد ستاره های دنباله دار 15 ص

تحقیق در مورد ستاره های...

تحقیق در مورد انرژی گرمائی زمین 15 ص

تحقیق در مورد انرژی گرمائی...

تحقیق در مورد زورخانه ورزشی بی نظیر

تحقیق در مورد زورخانه ورزشی...

پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
پاورپوینت در مورد آموزش کارآفرینی
پاورپوینت در مورد تاریخچه روانشناسی
تحقیق در مورد زمین شناسی
پاورپوینت در مورد ریاضی سوم دبستان(پاسخ به فعالیت سرگرمی و معمّا صفحه 60 کتاب درسی )
پاورپوینت در مورد سرطان پروستات
پاورپوینت در مورد مدیریت منابع انسانی در ورزش و تفریحات سالم(ارزش ها)
آشنایی با قوانین مالی و محاسباتی
آموزش حقوق شهروندی
پاورپوینت در مورد مخلوط
پاورپوینت در مورد مدیریت زخم های فشاری
آدیپوکین ها
تحقیق در مورد وضع فرهنگی و سیاسی عصر ائمه 10 ص
آزمایشگاه شیمی معدنی(1)
آشنائی با تحول در نظام اداری
آب سبز آب آبی
تحقیق در مورد گوگرد Smffmr
پاورپوینت در مورد اعداد مقدس
اهمیت توجه به زنان وابسته به مواد هنگام زایمان
تحقیق در مورد کبد
پاورپوینت در مورد کانابیس
پاورپوینت در مورد کار گروهی
اهداف، سؤال، فرضیه
پاورپوینت در مورد نور پردازی در ماکروگرافی
انسان
تحقیق در مورد انگور 17 ص
پاورپوینت در مورد زندگینامه ی خوارزمی(ریاضی و نجوم)
آلاینده های موادغذائی
پاورپوینت در مورد طب اسلامی و طب مسلمانی
اهمیت کنترل مواد غذایی در سطح عرضه و برنامه های آینده
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
تحقیق در مورد سرکه 17ص
پاورپوینت در مورد خرس و خرس قطبی(تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
تحقیق در مورد زندگانی امام رضا
پاورپوینت در مورد فصد
پاورپوینت در مورد آموزش کارآفرینی
تحقیق در مورد تولید پرتو x 33 ص
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
تحقیق در مورد آبزی پروری سردابی
تحقیق در مورد گندم 15 ص
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد APA
پاورپوینت در مورد تاریخچه روانشناسی
تحقیق در مورد تربیت 14 ص
پاورپوینت در مورد تغذیه وریدی در نوزادان
پاورپوینت در مورد حسابداری مالیاتی
پاورپوینت در مورد 94 193 karga niyazsanji 2
تحقیق در مورد گزارش تحلیلی از بورس + اقتصاد + دبی 15 ص
پاورپوینت در مورد تغذیه وریدی در نوزادان
پاورپوینت در مورد توپولوژی شبکه
پاورپوینت در مورد حسابداری مالیاتی
پاورپوینت در مورد تعالی سازمانی با تمرکز برمدیریت منابع انسانی
پاورپوینت در مورد توسعه اقتصاد ورزش با تاکید بر حضور بخش خصوصی
پاورپوینت در مورد 94 193 karga niyazsanji 2
پاورپوینت در مورد تعریف فرآیند
پاورپوینت در مورد تدوین پایان نامه
پاورپوینت در مورد 1 tojihi
پاورپوینت در مورد ارزیابی عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با نگاهی به (فرهنگسرا ها)
پاورپوینت در مورد تغذیه سالم
پاورپوینت در مورد تعریف فرآیند
پاورپوینت در مورد تاریخچه خدمات بیمارستانی
پاورپوینت در مورد تعالی سازمانی با تمرکز برمدیریت منابع انسانی
پاورپوینت در مورد برنامه های کنترل وپیشگیری از بیماری بروسلوز طی 10 سال گذشته در استان یزد

کلمات کلیدی :درس نخوانده عالیم آسمانی پرورش یافه میان مردم مورد علیم عالیم انسان پیامبر
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت در مورد انواع روشهای جوشکاری و عیوب جوش جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انواع روشهای جوشکاری و عیوب جوش (جدید و کاربردی)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات


دسته بندی : پاورپوینت


نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )


تعداد اسلاید : 60 اسلاید




قسمتی از متن .ppt :



به نام خدا


انواع روشهای جوشکاری و عیوب جوش


مقدمه


جوشکاری چیست ؟


جوشکاری روند اتصال است که در آن فلزی گرم و ذوب شده و با فلز پایه ترکیب، تا اتصالی شبیه به یکدیگر تولید کند.


مناطق سه گانه جوش


تعریف جوش ایده آل :


جوشی است که در آن ظاهر و خواص فیزیکی و مکانیکی مناطق سه گانه جوش به هم نزدیک باشد.


Base metal


Heat Affected Zone


Weld metal


انتخاب بهترین روش جوشکاری


هندسه اجزای جوش شونده


مصالح


دسترسی به امکانات و مصالح


تعداد قطعات


تجهیزات


وضعیت جوشکاری


نیاز امکانات


سودبخشی












سایر محصولات :
پاورپوینت در مورد انواع روشهای جوشکاری و عیوب جوش جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انواع روشهای جوشکاری...

پاورپوینت در مورد اندیشه اسلامی 1 جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد اندیشه اسلامی...

پاورپوینت در مورد اندیشه اسلامی2 جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد اندیشه اسلامی2 جدید و...

پاورپوینت در مورد اندازه گیری درعلوم وابزارهای آن جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد اندازه گیری...

پاورپوینت در مورد انجمن خیریه حمایت از بیماران خاص شهرستان مهدیشهر جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انجمن خیریه حمایت از...

پاورپوینت در مورد اورژانس مسمومیت ها و مصرف بیش از حد داروها جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد اورژانس...

پاورپوینت در مورد انگیزش در کار جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انگیزش در کار...

پاورپوینت در مورد انواع چرخ دنده شکل هندسی وروابط چرخ دنده ها جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انواع...

پاورپوینت در مورد انرژی وتبدیل های آن جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انرژی وتبدیل های...

پاورپوینت در مورد انواع روشهای جوشکاری و عیوب جوش جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد انگیزش و خشنودی شغلی جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انگیزش و خشنودی...

پاورپوینت در مورد اندیشه اسلامی 1 جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد اندیشه اسلامی...

پاورپوینت در مورد اندیشه اسلامی2 جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد اندیشه اسلامی2...

پاورپوینت در مورد اندازه گیری درعلوم وابزارهای آن جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد اندازه گیری درعلوم...

پاورپوینت در مورد انجمن خیریه حمایت از بیماران خاص شهرستان مهدیشهر جدید و کاربردی

پاورپوینت در مورد انجمن خیریه حمایت از...

دانلود مقاله و پروژه فوق العاده کامل مهندسی با عنوان تلفات در شبکه های تولید و توزیع و انتقال برق به فرمت word

دانلود مقاله و پروژه...

پاور پوینت در خصوص سازه های فضا کار

پاور پوینت در خصوص سازه های فضا...

دین ایرانی بر پایه متن های معتبر یونانینایاب

دین ایرانی بر پایه متن...

سوالات استخدامی سازمان سنجش بهمراه پاسخنامه کامل

سوالات استخدامی سازمان سنجش بهمراه پاسخنامه کامل...

تحقیق شناخت مواد و مصالح_پانل سه بعدی

تحقیق شناخت مواد...

جدیدترین نسخه اندروید 7 برای گوشی سامسونگ Galaxy J5 2017 J530F

جدیدترین نسخه اندروید 7 برای گوشی ...

بررسی تحول مفهوم محله در محلات شهرهای دوران معاصر در ایران

بررسی تحول مفهوم محله در...

طرح نقشه فرهنگسرا به همراه مبلمان و برش

طرح نقشه فرهنگسرا به همراه مبلمان و...

برج های چند منظوره میلاد

برج های چند منظوره...

مقاله در مورد بتن مقاوم

مقاله در مورد بتن مقاوم...

مقاله بتن غلطکی

مقاله بتن غلطکی...

تحقیق درباره بتن ضد آب

تحقیق درباره بتن ضد آب...

تحقیق بتن سبک، اسفنجی و الیافی

تحقیق بتن سبک، اسفنجی و الیافی...

تحقیق بتن سبک جایگزین مناسب آجر و سفال

تحقیق بتن سبک...

تحقیق بتن سبک

تحقیق بتن سبک...

فیلم آموزش فارسی ساخت قطرات آب در فتوشاپ

فیلم آموزش فارسی...

تحقیق بتن پرلیت

تحقیق بتن پرلیت...

فایل فلش تبلت چینی ccit A71W M706_MB_V4.0

فایل فلش تبلت...

دانلود پاورپوینت تزئینات وابسته به معماری _ 23 اسلاید زیبا و شیک پاورپوینت

دانلود پاورپوینت تزئینات وابسته...

دانلود پروژه شناخت و طراحی معماری روستا روستای قلاتword 42 صفحه حاشیه دار و شیک

دانلود پروژه شناخت و طراحی معماری روستا...

دانلود مقاله معماری موزهword 28 صفحه حاشیه دار و شیک

دانلود مقاله معماری موزهword ...

دانلود مقاله هنر و روشهای طلا جواهر سازیword 10 صفحه حاشیه دار و شیک

دانلود مقاله هنر و روشهای طلا جواهر...

دانلود تحقیق و مقاله پیرامون ماشین تراشword 13 صفحه حاشیه دار و شیک

دانلود تحقیق و مقاله پیرامون ماشین تراشword...

دانلود تحقیق و مقاله پیرامون تکنیکهای قالب سازیword 39 صفحه حاشیه دار و شیک

دانلود تحقیق و مقاله پیرامون...

دانلود مقاله بررسی انواع عیوب ریخته گریword 13 صفحه

دانلود مقاله بررسی انواع عیوب ریخته گریword...

دانلود مقاله جامع پیرامون آندایزینگ آلومینیومword 57 صفحه خیلی شیک و زیبا

دانلود مقاله جامع پیرامون آندایزینگ آلومینیومword ...

دانلود مقاله جامع پیرامون فلزات سنگینword 62 صفحه خیلی شیک و زیبا

دانلود مقاله جامع پیرامون...

دانلود پروژه کارآفرینی تولید قالب های صنعتیword 57 صفحه

دانلود پروژه کارآفرینی...

اصول علم اقتصاد1اقتصاد خرد

اصول علم اقتصاد1اقتصاد خرد...

جزوه حسابداری صنعتی1

جزوه حسابداری صنعتی1...

جزوه حسابرسی 2

جزوه حسابرسی 2...

جزوه حسابداری میانه

جزوه حسابداری میانه...

جزوه درسی اقتصاد کلان

جزوه درسی اقتصاد کلان...

تحقیق در مورد مدولاسیون OFDM
تحقیق درباره طبقه بندی راکتورهای صنعتی
پاورپوینت در مورد ریاضی سوم دبستان موضوع تقسیم با باقی مانده (تحقیق دانش آموزی)
تحقیق در مورد نظام آموزشی روسیه 123ص
تحقیق درباره نخود فرنگی 8 ص
تحقیق درباره قوانین کار
تحقیق درباره مقدمه ای بر زبان Ruby 13 ص
تحقیق درباره سوالات درس بیوشیمی رشته ی کشاورزی
تحقیق درباره معرفی شهرستان اردکان 29 ص
تحقیق درباره کود 20 ص
تحقیق درباره کودتای 28 مرداد 50 ص
تحقیق درباره لونگان Longan 11 ص
تحقیق درباره مریستمهای رأسی 17 ص
تحقیق درباره مبارزه با حشرات 18 ص
تحقیق درباره طبقه بندی راکتورهای صنعتی
تحقیق درباره لقاح مصنوعی 14 ص
تحقیق در مورد مدولاسیون OFDM
تحقیق درباره مالچ چیست 12 ص
تحقیق درباره مالچ ها 18 ص
تحقیق درباره هرس 16 ص
تحقیق درباره مه 85 ص
تحقیق درباره کود منگنز 8 ص
تحقیق درباره معادن زغالسنگ طبس 82 ص
تحقیق درباره سل 17 ص
تحقیق در مورد روشهای اجرای شالوده های عمیق 12 ص
تحقیق درباره نقد ادبی 16 ص
تحقیق درباره مدیریت کودی در گلزا 7 ص
تحقیق درباره کردستان 142 ص
تحقیق درباره فرمت BP
تحقیق درباره سیب 11 ص
تحقیق درباره نماتدهای گره ریشه 18 ص
تحقیق درباره کلزا 17 ص
تحقیق درباره سی وسه پل 29 ص
تحقیق درباره سبزی 35 ص
پاورپوینت در مورد پایش و ارزشیابی برنامه EPI
تحقیق در مورد 12
تحقیق درباره موریانه 18 ص
تحقیق در مورد سازه های فضا کار و علم سازه در مهندسی عمران
تحقیق درباره ویتامین 6 ص
تحقیق در مورد علم ریاضی 12ص
تحقیق در مورد عکس اشخاص در طول تاریخ
تحقیق درباره فیزیولوژی گیاهان زراعی 15 ص
تحقیق درباره غنی سازی اورانیوم
تحقیق در مورد کیوی
تحقیق درباره سن گندم 23 ص
تحقیق درباره فراوری گوجه 16 ص
تحقیق درباره شهر 25 ص
تحقیق در مورد عصر علم 14 ص
تحقیق در مورد طرز کار اسیلوسکوپ 10 ص
پاورپوینت در مورد آمار فصل 2(جامعه) (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد ریاضی ششم دبستان موضوع مقدارهای متناسب (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد هندسه 1 فصل 4(خط و صفحه در فضا) (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد زیست و آزمایشگاه دوم دبیرستان موضوع معرفی تریکودینا (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد زبان فارسی2 درس هفتم (تحقیق دانش آموزی)

کلمات کلیدی :انواع روشهای جوشکاری مورد انواع روشهای انواع روشهای روشهای جوشکاری گانه جوش جوش جدید عیوب جوش مورد انواع جوشکاری روشهای انواع
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحقیق درباره شبکه جهانی اینترنت word 60 صفحه








سایر محصولات :
تحقیق درباره شبکه جهانی اینترنت word 60 صفحه

تحقیق درباره شبکه جهانی...

مقاله آزمایشی برای نشان دادن تاثیر کاتالیزور بر سرعت واکنش

مقاله آزمایشی برای نشان دادن...

شانزده ساله ها

شانزده ساله ها...

مجموعه مقالات فارسی در مورد اینترنت اشیاء

مجموعه مقالات فارسی در مورد...

جزوه موازنه و تبدیل واحد

جزوه موازنه و تبدیل...

جزوه موازنه انرژی و مواد

جزوه موازنه انرژی و مواد...

تخمین شاخص فشردگی رس به کمک شبکه عصبی

تخمین شاخص فشردگی...

بررسی و مقایسه پاسخ سازه های بتنی با دیوارهای برشی کوپل به دو روش تحلیل تاریخچه پاسخ مودهای غیروابسته و روش تحلیل دینامیکی غیرخطی

بررسی و مقایسه پاسخ...

فایل nvram تبلت چینی M1271_V1.0

فایل nvram تبلت چینی M1271_V1.0...

مجموعه مقالات فارسی در مورد اینترنت اشیاء

مجموعه مقالات فارسی در...

دانلود مقاله جایگاه رسانه در عصر فناوری اطلاعات

دانلود مقاله جایگاه رسانه در عصر...

انواع راکتور شیمیایی و کاربردهای صنعتی آنها با فرمت PowerPoint

انواع راکتور شیمیایی و...

بررسی اهمیت ورزش کودکان

بررسی اهمیت ورزش کودکان...

تاثیر ورزش بر روان و افسردگی

تاثیر ورزش بر روان و افسردگی...

تحقیق در مورد ورزش بدمینتون

تحقیق در مورد...

مقاله روش تهیه، مکانیسم رشد و کاربرد نانولوله های تیتانیاتیتاناتی

مقاله روش تهیه، مکانیسم رشد و...

تحقیق در مورد ورزش پاورلیفتینگ

تحقیق در مورد ورزش پاورلیفتینگ...

بررسی ورزش تنیس

بررسی ورزش تنیس...

ایروبیک ورزشی به وسعت بدن

ایروبیک ورزشی به وسعت بدن...

تحقیق در مورد ایروبیک

تحقیق در مورد ایروبیک...

پاورپوینت نیروگاه های سیکل ترکیبی

پاورپوینت نیروگاه های سیکل ترکیبی...

جدول تناوبی عناصر a4

جدول تناوبی عناصر a4...

تحقیق در مورد ورزش پیاده ‌روی

تحقیق در مورد ورزش پیاده ‌روی...

بررسی ورزش بسکتبال از دیدگاه تربیت بدنی

بررسی ورزش بسکتبال...

مقاله بازیافت روغن موتور کارکرده به روش استخراج فوق بحرانی با کربن دی اکسید

مقاله بازیافت روغن موتور کارکرده به روش...

بررسی ورزش از دیدگاه اسلام

بررسی ورزش از...

چگونه یک معادله شیمیایی را موازنه کنیم؟

چگونه یک معادله...

کتاب آزمایشگاه خانگی علوم

کتاب آزمایشگاه خانگی علوم...

دانلود پاورپوینت در مورد روش استقرایی

دانلود پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت علوم درس 5، آب ماده ای با ارزش

پاورپوینت علوم درس 5، آب...

دانلود پاورپوینت دریافت مفاهیم

دانلود پاورپوینت دریافت مفاهیم...

پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی، روشها و فنون تدریس دکتر حسن شعبانی

پاورپوینت مهارتهای آموزشی...

کتاب تئوری اوربیتال های مولکول برای دانشجویان فوق لیسانس و دکترا

کتاب تئوری اوربیتال های...

دانلود پاورپوینت در مورد روش های تدریس روش قصه گویی

دانلود پاورپوینت در مورد روش های...

طرح کارآفرینی درباره احداث گلخانه

طرح کارآفرینی درباره احداث...

پاورپوینت درس 2 خوراکی ها

پاورپوینت درس 2...

مقاله بررسی و آنالیز فلزات سنگین در آبهای آشامیدنی مناطق مختلف تهران

مقاله بررسی و آنالیز فلزات...

دانلود پاورپوینت در مورد روش های تدریس روش نمایشی

دانلود پاورپوینت در مورد روش های تدریس...

پاورپوینت علوم دوم دبستان، زندگی ما و گردش زمین 1

پاورپوینت علوم دوم...

دانلود پاورپوینت یاد گیری تسلط یاب

دانلود پاورپوینت یاد گیری تسلط...

دانلود پاورپوینت روش های تدریس روش دریافت مفهوم

دانلود پاورپوینت روش های تدریس...

مجموعه مقالات فارسی در مورد اینترنت اشیاء

مجموعه مقالات فارسی در مورد...

استحصال طلا از منابع سولفوره و مقاوم

استحصال طلا از منابع سولفوره...

پاورپوینت زمین و همسایه های ان

پاورپوینت زمین و همسایه های ان...

راهنمای شیوه نگارش مقالات isi

راهنمای شیوه نگارش مقالات isi...

حل مسئله تئوری امواج

حل مسئله تئوری امواج...

دانلود پاورپوینت روش بدیعه پردازی

دانلود پاورپوینت روش...

دانلود پاورپوینت روش بارش فکری یا طو فان فکری

دانلود پاورپوینت ...

پاورپوینت کاربرد تئوری لایه مرزی -30 اسلاید
پاورپوینت فرهنگ - 60 اسلاید
پاورپوینت درباره عملیات انتحاری -77 اسلاید
پاورپوینت کارخانه آجر سفالی -38 اسلاید
تحقیق درباره هفته دفاع مقدس (word) 13 صفحه
پاورپوینت عید غدیر -44 اسلاید
تحقیق درباره امنیت شبکه (word) 23 صفحه
پاورپوینت درباره عکاسی
عنوان پروژه: داده کاوی، مفاهیم و کاربرد -101 صفحه word
انتخابات شورای مدرسه - 2 صفحه
بعد حقوق بشری فقر در افغانستان-33 صفحهword
پاورپوینت کاربرد تئوری لایه مرزی -30 اسلاید
اصول اقتصاد ۲ (اقتصاد کلان) -284 اسلاید
پاورپوینت تحلیل صنعت گردشگری -30 اسلاید
پاورپوینت آموزش و تربیت -34 اسلاید
تحقیق درباره بازار های مالی (word) 10 صفحه
دانلود پاورپوینت تحریم اقتصادی-19 اسلاید
طراحی و تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی شرکت شیرآلات چشمه در سال 1392
تحقیق درباره محرم-15 صفحهword
تحقیق درباره عید سعید غدیر (word) 22صفحه
پاورپوینت حقوق ارتباط جمعی - 74 اسلاید
نمونه سوالات درس اخلاق (word) 13صفحه
اصول حسابداری 1 - 418 اسلاید
تحلیل سیستم های آبیاری تحت فشار (قطره ای)
جزوه آموزشی فتوشاپ-15صفحهword
دانلود 0.Black Glassy Window 1.0 تم مشکی شفاف برای اندروید
جزوه آموزشی پدافند غیرعامل -144 صفحه word
پاورپوینت درباره تـاریخچه بیـماری
دانلود پاورپوینت حامیان تولید ملی -12 اسلاید
دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی- 18 اسلاید
ده فایده سازمان تجارت جهانی (word) 19 صفحه
پاورپوینت مطالعه تصویری ساخت پل-32 اسلاید
ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت -291 اسلاید
قانون مدیریت خدمات کشوری(word) 48 صفحه
بررسی نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط در توسعه و امنیت اقتصادی - 26 صفحهword
ادبیات چهارم دبیرستان درس اول :نی نامه - 27 اسلاید
موضوع تحقیق: تاریخ تحلیلی اسلام -14 صفحه
تحقیق درباره مدیریت(word) 39 صفحه
پاورپوینت “ صنایع فرهنگی در زندگی روزمره - 47 اسلاید
دانلود پاورپوینت درباره رودکی -24 اسلاید
پاورپوینت فرهنگ - 60 اسلاید
پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی -46 اسلاید
اسیدها و بازها (word) 63 صفحه
تحقیق مقاله بیماری ایدز HIV
پاورپوینت معرفی کشور آلمان -36 اسلاید
مهندسی عمران محیط زیست-آزمون دانش پذیری فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور - 7 صفحه-75سوال
ط رح توجیهی جمـع‌آوری شـیـر با ظرفیت 5/8 تن در روز(word) 13 صفحه
پاورپوینت بازاریابی بنادر - 19 اسلاید
مقاله درباره معرفی مهندسی عمران -32 صفحه
پاورپوینت درباره کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کنترل عمق بیهوشی با استفاده از روش MPC
پاورپوینت در مورد کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن
پاورپوینت در مورد کنترل عصبی تطبیقی بازوی انعطاف پذیر
پاورپوینت در مورد کنترل مایع
پاورپوینت در مورد کنترل بهداشتی استخرهای شنا
پاورپوینت در مورد کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد
پاورپوینت در مورد کمک‌هزینه دستیاران دوره تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
پاورپوینت کمپوت آناناس
پاورپوینت در مورد کلینیک تخصصی و فوق تخصی
پاورپوینت درمورد کلیات محیط زیست
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
دانلود پروژه کارآفرینی و طرح تولید شیرینی
پاورپوینت در مورد کلیات استناد
پاورپوینت در مورد کشور عراق
پاورپوینت در مورد کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی گازی
پاورپوینت در مورد کربوهیدراتها
پاورپوینت در مورد کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز
پاورپوینت در مورد کتابشناسی
پاورپوینت در مورد کتاب کار نمای کلاسی انرژی
پاورپوینت کاهش و کنترل وزن Weight Reduction
پاورپوینت در مورد کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی
پاورپوینت درباره کانابیس
کامپیوترهای قابل پوشیدن
پاورپوینت درباره کالیبریشن
پاورپوینت در مورد کارگاه مقدماتی روش تحقیق
پاورپوینت درباره کارگاه خبرنویسی
پاورپوینت در مورد کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت درباره کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت در مورد کارگاه برنامه ریزی شهری
پاورپوینت در مورد کارگاه بازار یابی
پاورپوینت در مورد کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
مقاله درباره گراف -9 صفحه
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آلودگی هوا
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزش ضمن خدمت
پاورپوینت در مورد کارگاه آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه
پاورپوینت در مورد کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت کارتونهای قدیمی دوران کودکی

کلمات کلیدی :
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

راهبردهای بنیادی برای مدیریت و تأمین مالی ریسکها 10صفحه

راهبردهای بنیادی برای مدیریت و تأمین مالی ریسکها- 10صفحه

مشحصات فایل

عنوان:راهبردهای بنیادی برای مدیریت و تأمین مالی ریسکها

قالب بندی:word

تعداد صفحات:10

راهبردهای بنیادی برای مدیریت و تأمین مالی ریسکها

تأمین مالی ریسک

مشکلات تأمین مالی ریسک

مزایای تأمین مالی ریسک

منابع و مأخذ

راهبردهای بنیادی برای مدیریت و تأمین مالی ریسکها[1]

مدیریت ریسک مانند دیگر رشته‌های دانش مدیریت و کاربرد آن ، از دانش‌ها ، ضابطه‌ها ، اصول و قاعده‌های ویژه برای دست‌یابی به پیش بینی‌ها و هدف‌های از پیش تعیین شده بهره می‌گیرد. مدیریت ریسک ضابطه‌ها و روش‌هایی را به دست داده که اشخاص ، موسسه‌های اقتصادی ( صنعتی و تجاری ) و غیر انتفاعی و دولت‌ها با استفاده از آن‌ها می‌توانند وظیفه آینده نگری را در ارزیابی ، کنترل و تأمین مالی خسارت‌ها انجام دهند بر این پایه مدیریت ریسک برخوردی نظام یافته با ریسک‌ها را سامان می‌دهد بدین منظور همواره در کار پاسخ گفتن به دو پرسش اساسی درباره پیشامدهای احتمالی آینده است نخستین پرسش اینکه <<چه خواهد شد؟>> و دومین پرسش اینکه <<چه باید کرد>> مدیریت ریسک بعلاوه همواره در کار برنامه ریزی برای رویارویی با رویدادهای احتمالی آینده است. با این وجود وقتی ریسک از حالت قوه به فعل در آید بحران ایجاد می شود و شروع بحران معرف شکست فرآیند مدیریت ریسک می باشد. ( مظلومی، نادر،1386).

بنا به ضابطه‌هایی که مدیریت ریسک بدست داده است ، ایمن کردن سازمان‌ها و سرمایه گذاری‌ها در برابر خطرها و خسارت‌ها نیازمند شکل گیری نظامی فکری و عملی است که بدان وسیله سیاست گذاری در برابر ریسک‌ها یکپارچه شود.

تصمیم گیری در زمینه اداره ریسک‌های هر موسسه و اقدام‌های مربوط به آن مراحل زیر را در بر می‌گیرد (مظلومی، نادر،1386):

1 . شناسائی ریسک‌هایی که موسسه در معرض آن قرار می‌گیرد

2 . ارزیابی ریسک‌های شناخته شده

3 . انتخاب و استفاده از مناسب‌ترین شیوه و یا ترکیبی از فنون اداره ریسک‌ها

4 . ارزیابی و بررسی نتایج اقدامات

1 - هدف از شناسائی ریسک بدست آوردن تصویری کامل و دقیق از عوامل خسارت آفرین و منابع خسارت پذیر هر موسسه است .

2 - پس از شناخت ریسک‌های هر موسسه باید میزان و تأثیر وقوع هر خسارت را بر تمامی موسسه بررسی کرد و بدون شک این کار نیازمندان است که مشخص شود اولاً هر یک از خسارت‌ها با چه احتمال روی دادنی روبروست و ثانیاً در صورت وقوع چه مبالغی را تشکیل می‌دهد و این مبالغ چه تأثیری بر ساختار مالی موسسه خواهد گذاشت به عبارت دیگر مرحله اول ( شناسائی ریسک‌ها ) مجموعه‌ای از داده‌ها ( اطلاعات خام ) را در مورد ریسک‌هایی که موسسه در معرض آن‌ها قرار دارد به دست می‌دهد و مرحله بعدی یافته‌های بدست آمده ( داده‌های یاد شده ) ، بر پایه شالوده نظام مدیریت ریسک در موسسه ، طبقه بندی و پردازش می‌شود که به فراوری اطلاعات سنجیده ؛ معتبر و اولویت بندی شده می انجامد . برای این منظور دو گونه ارزیابی از هر یک از ریسک‌ها انجام می‌گیرد ؛ نخست بر حسب شدت یا میزان و دوم ارزیابی بر حسب تواتر یا احتمال وقوع. در نتیجه شدت بالقوه هر ریسک فراوانی پیش بینی پذیر خسارت‌های وارده سنجیده می‌شود.

ارزیابی ریسک به مانند هر ارزیابی دیگر می‌تواند به صورت کمی یا کیفی انجام شود و استفاده از قاعده‌های آماری و نظریه‌های احتمالات ، دست‌یابی به پیش بینی‌های دقیق‌تری از تواتر خسارت‌ها را امکان پذیر می‌سازد.

3 برای رویارویی با ریسک‌ها از تکنیک‌های متنوعی استفاده می‌شود و به طور معمول ترکیبی از فنون مربوطه بکار می‌رود . به طور کلی تکنیک‌های پیش گفته را می‌توان در دو سرفصل کلی کنترل ریسک و تأمین مالی ریسک بررسی کرد ( مظلومی، نادر،1386)

هدف تکنیک‌هایی که کنترل ریسک را امکان پذیر می‌سازد کمینه کردن خسارت وارده به مؤسسات با صرف کم‌ترین هزینه است در حالیکه هدف تأمین مالی ریسک ، جبران آسیب‌های وارده به مؤسسات با کم‌ترین هزینه است .

کنترل ریسک همچنین روش‌هایی مانند اجتناب یا حذف ریسک ، پیشگیری و کاهش خسارت را نیز در بر می‌گیرد .

4 آخرین مرحله در تصمیم گیری و اقدام در زمینه مدیریت ریسک ، کنترل و ارزیابی نتایج حاصل از اقدامات انجام شده و مقایسه آن‌ها با هدف‌های پیش بینی شده است . در واقع در این مرحله کارایی برنامه‌ها و اجرای آن‌ها سنجیده می‌شود.










سایر محصولات :
راهبردهای بنیادی برای مدیریت و تأمین مالی ریسکها 10صفحه

راهبردهای بنیادی برای مدیریت...

رفتار سازمانی پیشرفته _100صفحهword

رفتار سازمانی پیشرفته _100صفحهword...

جزوه مثلثات مستقیم الخط و کروی

جزوه مثلثات مستقیم الخط و کروی...

رفتار سازمانی پیشرفته _100صفحهword

رفتار سازمانی پیشرفته _100صفحهword...

دانلود پاورپوینت گرما و سرما _ 20 اسلاید

دانلود پاورپوینت گرما و سرما ...

رفتار سازمانی پیشرفته _100صفحهword

رفتار سازمانی پیشرفته _100صفحهword...

رفتار سازمانی پیشرفته _100صفحهword

رفتار سازمانی پیشرفته _100صفحهword...

سروس پروژه طراحی سایت اموزش مجازی

سروس پروژه طراحی سایت اموزش...

جزوه کلاس المپیاد زیست تابستان 92

جزوه کلاس المپیاد زیست تابستان...

تمرین و مسائل فیزیک 1 پایه دهم فصل اول

تمرین و مسائل فیزیک 1 پایه دهم...

جزوه کمک آموزشی زیست 2

جزوه کمک آموزشی زیست...

سورس پروژه سلف سرویس دانشگاه کامل

سورس پروژه سلف سرویس دانشگاه...

پروژه 8 وزیر

پروژه 8 وزیر...

سورس کامپایلر برای زبان c__

سورس کامپایلر برای زبان c__...

بسته ویژه افزایش قد

بسته ویژه افزایش قد...

پاورپوینت درس هفتم آمادگی دفاعی نهم پدافند غیر عامل

پاورپوینت درس هفتم آمادگی...

اشنایی باتعمیرات موتورسیکلت

اشنایی باتعمیرات موتورسیکلت...

تحقیق درباره ی سیستم حقوق و دستمزد شرکت تولید کننده قطعات خودرو

تحقیق درباره ی...

تحقیق درباره ی بررسی نور و رنگ ها در ارگونومی

تحقیق درباره ی بررسی نور و رنگ...

تحقیق درباره ی کارخانه ماشین لباسشویی

تحقیق درباره ی...

تحقیق درباره ی مدارات تغذیه

تحقیق درباره ی مدارات تغذیه...

تحقیق درباره ی Gps

تحقیق درباره ی Gps...

تحقیق در باره ی استاندارد حسابداری‌ شماره‌ 16 تسعیر ارز

تحقیق در باره ی استاندارد...

تحقیق درباره ی معنای عدل

تحقیق درباره ی معنای عدل...

تحقیق درباره ی برنامه ی Adobe premiere

تحقیق درباره ی...

تحقیق درباره ی فلسفه طبیعت در غرب

تحقیق درباره ی فلسفه طبیعت در غرب...

تحقیق درباره ی درس آئین نگارش نوروز

تحقیق درباره ...

تحقیق درباره ی شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران

تحقیق درباره ی شورای نگهبان...

تحقیق درباره ی ارتقای سلامتی در جوامع مختلف

تحقیق درباره ی ارتقای سلامتی ...

تحقیق درباره ی پروژه مالی انبارداری

تحقیق درباره ی پروژه مالی...

دانلود در مورد تحقیق تولیدپراکنده برقDG

دانلود در مورد...

دانلود جزوة‌ درس ساختار و زبان ماشین

دانلود جزوة‌ درس ساختار و زبان ماشین...

دانلود تحقیق تولید برق درون گرمای زمین

دانلود تحقیق تولید برق...

دانلود تحقیق در موردتلسکوپ رادیویی

دانلود تحقیق در موردتلسکوپ رادیویی...

دانلود در مورد SCR و ترایاک

دانلود در مورد SCR و ترایاک...

دانلود مقاله در موردخنک سازی ترانسها

دانلود مقاله در موردخنک...

استیکر ساز اندروید

استیکر ساز اندروید...

مقاله ای در مورد انواع خازن و کاربردان

مقاله ای در مورد...

پاورپوینت مکانیزم راه رفتن انسان

پاورپوینت مکانیزم راه رفتن...

پاورپوینت انواع حافظه های کامپیوتری

پاورپوینت انواع حافظه های...

پاورپوینت درس طراحی الگوریتم هابا شبه کد های c __

پاورپوینت درس طراحی الگوریتم هابا شبه...

The Mathematics and Topology of Fullerenes

The Mathematics and Topology of Fullerenes...

پاورپوینت مبحث درختها در ساختمان داده ها

پاورپوینت مبحث درختها در...

دانلود تحقیق جامع وکامل درباره یونان فرمتdoc

دانلود تحقیق جامع وکامل...

پاورپوینت کاربرد تئوری لایه مرزی -30 اسلاید
پاورپوینت فرهنگ - 60 اسلاید
پاورپوینت درباره عملیات انتحاری -77 اسلاید
پاورپوینت کارخانه آجر سفالی -38 اسلاید
تحقیق درباره هفته دفاع مقدس (word) 13 صفحه
پاورپوینت عید غدیر -44 اسلاید
تحقیق درباره امنیت شبکه (word) 23 صفحه
پاورپوینت درباره عکاسی
عنوان پروژه: داده کاوی، مفاهیم و کاربرد -101 صفحه word
انتخابات شورای مدرسه - 2 صفحه
بعد حقوق بشری فقر در افغانستان-33 صفحهword
پاورپوینت کاربرد تئوری لایه مرزی -30 اسلاید
اصول اقتصاد ۲ (اقتصاد کلان) -284 اسلاید
پاورپوینت تحلیل صنعت گردشگری -30 اسلاید
پاورپوینت آموزش و تربیت -34 اسلاید
دانلود پاورپوینت تحریم اقتصادی-19 اسلاید
تحقیق درباره بازار های مالی (word) 10 صفحه
طراحی و تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی شرکت شیرآلات چشمه در سال 1392
تحقیق درباره محرم-15 صفحهword
تحقیق درباره عید سعید غدیر (word) 22صفحه
پاورپوینت حقوق ارتباط جمعی - 74 اسلاید
نمونه سوالات درس اخلاق (word) 13صفحه
اصول حسابداری 1 - 418 اسلاید
تحلیل سیستم های آبیاری تحت فشار (قطره ای)
دانلود 0.Black Glassy Window 1.0 تم مشکی شفاف برای اندروید
جزوه آموزشی پدافند غیرعامل -144 صفحه word
جزوه آموزشی فتوشاپ-15صفحهword
پاورپوینت درباره تـاریخچه بیـماری
دانلود پاورپوینت حامیان تولید ملی -12 اسلاید
دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی- 18 اسلاید
ده فایده سازمان تجارت جهانی (word) 19 صفحه
پاورپوینت مطالعه تصویری ساخت پل-32 اسلاید
ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت -291 اسلاید
بررسی نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط در توسعه و امنیت اقتصادی - 26 صفحهword
ادبیات چهارم دبیرستان درس اول :نی نامه - 27 اسلاید
قانون مدیریت خدمات کشوری(word) 48 صفحه
موضوع تحقیق: تاریخ تحلیلی اسلام -14 صفحه
پاورپوینت “ صنایع فرهنگی در زندگی روزمره - 47 اسلاید
تحقیق درباره مدیریت(word) 39 صفحه
پاورپوینت فرهنگ - 60 اسلاید
پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی -46 اسلاید
اسیدها و بازها (word) 63 صفحه
دانلود پاورپوینت درباره رودکی -24 اسلاید
تحقیق مقاله بیماری ایدز HIV
پاورپوینت معرفی کشور آلمان -36 اسلاید
مهندسی عمران محیط زیست-آزمون دانش پذیری فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور - 7 صفحه-75سوال
ط رح توجیهی جمـع‌آوری شـیـر با ظرفیت 5/8 تن در روز(word) 13 صفحه
پاورپوینت بازاریابی بنادر - 19 اسلاید
مقاله درباره معرفی مهندسی عمران -32 صفحه
پاورپوینت درباره کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کنترل عمق بیهوشی با استفاده از روش MPC
پاورپوینت در مورد کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن
پاورپوینت در مورد کنترل عصبی تطبیقی بازوی انعطاف پذیر
پاورپوینت در مورد کنترل مایع
پاورپوینت در مورد کنترل بهداشتی استخرهای شنا
پاورپوینت در مورد کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد
پاورپوینت در مورد کمک‌هزینه دستیاران دوره تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
پاورپوینت کمپوت آناناس
پاورپوینت در مورد کلینیک تخصصی و فوق تخصی
پاورپوینت درمورد کلیات محیط زیست
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
دانلود پروژه کارآفرینی و طرح تولید شیرینی
پاورپوینت در مورد کلیات استناد
پاورپوینت در مورد کشور عراق
پاورپوینت در مورد کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی گازی
پاورپوینت در مورد کربوهیدراتها
پاورپوینت در مورد کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز
پاورپوینت در مورد کتابشناسی
پاورپوینت در مورد کتاب کار نمای کلاسی انرژی
پاورپوینت کاهش و کنترل وزن Weight Reduction
پاورپوینت در مورد کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی
پاورپوینت درباره کانابیس
کامپیوترهای قابل پوشیدن
پاورپوینت درباره کالیبریشن
پاورپوینت در مورد کارگاه مقدماتی روش تحقیق
پاورپوینت درباره کارگاه خبرنویسی
پاورپوینت در مورد کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت درباره کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت در مورد کارگاه برنامه ریزی شهری
پاورپوینت در مورد کارگاه بازار یابی
پاورپوینت در مورد کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
مقاله درباره گراف -9 صفحه
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آلودگی هوا
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزش ضمن خدمت
پاورپوینت در مورد کارگاه آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه
پاورپوینت در مورد کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت کارتونهای قدیمی دوران کودکی

کلمات کلیدی :تأمین مالی یسکها پذی میzwnj سازد مالی یسکها 10صفحه تأمین مالی مدییت یسک اهبدهای بنیادی بای مدییت بنیادی بای میzwnj شود میzwnj گید مالی یسکها کنتل یسک یسکzwnj های میzwnj مدییت یسکzwnj تأمین موسسه ازیابی اهبدهای خساتzwnj بنیادی
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود گام به گام ریاضی پایه نهماول متوسطه با فرمت PDF

دانلود گام به گام ریاضی پایه نهم(اول متوسطه)

با فرمت PDF









سایر محصولات :
دانلود گام به گام ریاضی پایه نهماول متوسطه با فرمت PDF

دانلود گام به گام ریاضی پایه نهماول...

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل املای دانش آموز کلاس اول محمد را بهبود بخشم

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل املای...

دانلود تحقیق در مورد اعجاز قرآن در علم جنین شناسی

دانلود تحقیق در مورد...

جزوه دستنویس اندیشه اسلامی1

جزوه دستنویس اندیشه اسلامی1...

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را به شرکت در گروه سرود ترغیب نمایم

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه...

بیو کینز تقییر رنگ پوست در 2 هفته مرد زن

بیو کینز تقییر رنگ...

اقدام پژوهی چگونه توانستم به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی کمک کنم

اقدام پژوهی چگونه توانستم به...

دانلود تحقیق در مورد تعلیم و تربیت از دیدگاه امام صادق ع

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد امنیت در تجارت الکترونیک

دانلود تحقیق در...

پروژه کنترل شیمیایی آب برج های خنک کننده

پروژه کنترل شیمیایی...

احکام وآثار اکراه در عقود و قرادادها

احکام وآثار اکراه در عقود و قرادادها...

دانلود تحقیق در مورد آشنایی با طرز استفاده از کولیس ، ریز سنج ، گوی سنج

دانلود تحقیق در مورد آشنایی با...

پروژه مطالعه انواع آب گرم کن های خورشیدی موجود در ایران و طراحی بهینه آن

پروژه مطالعه انواع...

دانلود تحقیق در مورد انسان شناسی دین

دانلود تحقیق در مورد...

پروژه رشته میکانیک با موضوع چرخ دنده‌ها

پروژه رشته میکانیک...

برنامه اکسل آزمایش تحکیمبرنامه اکسل محاسبه آزمایش تحکیم

برنامه اکسل آزمایش تحکیمبرنامه اکسل محاسبه آزمایش...

دانلود تحقیق در مورد عوامل موثر بر ایجاد انگیزه

دانلود تحقیق در مورد...

پروژه مکانیک و اندازه گیری

پروژه مکانیک و اندازه...

دانلود پاورپوینت بانکداری اختصاصی

دانلود پاورپوینت بانکداری اختصاصی...

پروژه مکانیک حرارت و سیالات بررسی اصول ها ور کرافت

پروژه مکانیک حرارت و سیالات بررسی اصول...

حسابداری محیط زیست با تاکید بر مدیریت پسماندهای خشک شهری

حسابداری محیط زیست با تاکید...

پروژه مکانیک با موضوع نیروگاه گاز

پروژه مکانیک با موضوع نیروگاه گاز...

دانلود ویدیو شعبده بازی بسیار جالب وحیرت انگیز

دانلود ویدیو شعبده...

Python Crash Course Eric Matthes 1th Edition

Python Crash Course Eric Matthes...

پاسخ به کار ببندیم فصل اول مطالعات اجتماعی چهارم

پاسخ به کار...

پکیج بی نظیر 6 پروتکل درمانی با پسوند ورد جمعا 238 صفحه

پکیج بی نظیر 6 پروتکل درمانی با...

دانلود کتاب Trends and Advances in Veterinary Genetics

دانلود کتاب Trends and Advances...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره شبهات فاطمیه

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره شبهات فاطمیه...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره شبکه های اجتماعی و اثرات آنها

دانلود پاورپوینت جامع...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره سیاست های جمعیتی

دانلود پاورپوینت جامع...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره سندآموزشی 2030وابهامات آن

دانلود پاورپوینت جامع...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره سگ دراسلام

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره سگ...

دانلود پاورپوینت پیرامون چهارشنبه سوری

دانلود پاورپوینت پیرامون چهارشنبه سوری...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره روغن نباتی

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره روغن...

دانلود کتاب

دانلود کتاب...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره امام سجاد علیه السلام

دانلود پاورپوینت جامع وکامل...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره زندگینامه پیامبراسلام

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره زندگی نامه سعدی شیرازی

دانلود پاورپوینت جامع...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره راهکارهای جذب دانش آموزان به نماز

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره راهکارهای جذب...

دانلود طرح لایه باز مراسم اربعین حسینی

دانلود طرح لایه باز...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره دین شناسی

دانلود پاورپوینت جامع وکامل...

دانلود پاورپوینت پیرامون بررسی ابعاد و اهداف تهدیدهای نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

دانلود پاورپوینت پیرامون بررسی ابعاد و...

دانلود کتاب Human Diseases from Wildlife

دانلود کتاب Human Diseases from Wildlife...

آموزش تجارت الکترونیکی و کسب درآمد اینترنتی

آموزش تجارت الکترونیکی و کسب درآمد اینترنتی...

سازه های پوسته ای

سازه های پوسته ای...

دانلود کتاب Fish Viruses and Bacteria Pathobiology and Protection

دانلود کتاب Fish...

دانلود پاورپوینت ایام فاطمیه(س) با فرمتPPT
دانلود پاورپوینت درمورد امام رضا(ع) با فرمت PPT
دانلود پاسخ تمام خودارزیابی های ادبیات هشتم با فرمت PDF
دانلود پاسخ تمام کاربرگه های مطالعات اجتماعی نهم
دانلود گام به گام عربی پایه نهم(اول متوسطه) با فرمت PDF
دانلود پاورپوینت درس اول مطالعات اجتماعی نهم(اول متوسطه) با فرمت PPT (قابل ویرایش)
دانلود کتاب انتشارات پایش ریاضی پایه نهم(اول متوسطه) با فرمت PDF
دانلود گام به گام عربی پایه نهم(اول متوسطه) با فرمت PDF
دانلود گام به گام ریاضی پایه نهم(اول متوسطه) با فرمت PDF
دانلود کتاب خیلی سبر علوم پایه نهم(اول متوسطه) با فرمت PDF
دانلود کتاب انتشارات پایش ریاضی پایه نهم(اول متوسطه) با فرمت PDF
دانلود پاورپوینت درس اول مطالعات اجتماعی نهم(اول متوسطه) با فرمت PPT (قابل ویرایش)
دانلود پاورپوینت ایام فاطمیه(س) با فرمتPPT
دانلود پاورپوینت درمورد امام رضا(ع) با فرمت PPT
دانلود پاسخ تمام خودارزیابی های ادبیات هشتم با فرمت PDF

کلمات کلیدی :گام ریاضی پایه پایه نهماول متوسطه ریاضی پایه نهماول انلو گام فرمت pdf ریاضی پایه گام ریاضی pdf انلو پایه نهماول نهماول متوسطه متوسطه ریاضی
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت تحقیق در عملیات1








سایر محصولات :
دانلود پاورپوینت تحقیق در عملیات1

دانلود پاورپوینت تحقیق در عملیات1...

دانلود مقاله و پروژه کامل مهندسی با عنوان بررسی اتصال کوتاه ژنراتور القایی آسنکرون به فرمت word

دانلود مقاله و پروژه کامل مهندسی با...

هدف حیات زمینی آدم ملک، شیطان، هبوط

هدف حیات زمینی آدم...

جزوه آمار و کاربرد آن در مدیریت 2

جزوه آمار و کاربرد...

پاورپوینت درباره ایمنی در کارگاه

پاورپوینت درباره ایمنی در کارگاه...

وکتور حیوانات _ وکتور حشرات _حیوانات کارتونی _ حشرات کارتونی _ گل کارتونی فایل کورل

وکتور حیوانات _ وکتور حشرات...

دانلود نمونه گزارش تخصصی برای هنرآموز حسابداری چگونگی بالا بردن بازخورد ساعت ریاضی برای هنرجویان به کمک روشهای جذاب آموزش

دانلود نمونه گزارش تخصصی برای...

دانلود طرح درس – هدیه های اسمانی ششم _ راز موفقیت روش 9 گام گانیه

دانلود طرح درس – هدیه...

دانلود طرح درس – هدیه های آسمانی ششم _ راز موفقیت روش 9 گام گانیه

دانلود طرح درس – هدیه های آسمانی...

پاورپوینت کشور افغانستان

پاورپوینت کشور افغانستان...

پاورپوینت افسردگی و سلامتی

پاورپوینت افسردگی و...

پاورپوینت در مورد بهداشت آب

پاورپوینت در مورد بهداشت آب...

پاورپوینت آفت کش ها و کنترل شیمیایی آفات

پاورپوینت آفت کش ها و کنترل شیمیایی...

پاورپوینت بهبودی یا نابودی اندیشه های مدیریتی جک ولش

پاورپوینت بهبودی یا نابودی اندیشه های...

پاورپوینت اعمال یداوی و جراحیهای صغیرفصد، سل و بتر

پاورپوینت اعمال یداوی و جراحیهای صغیرفصد،...

تحلیل فرم فیلم فارست گامپ

تحلیل فرم فیلم فارست...

پاورپوینت اعداد مقدس

پاورپوینت اعداد مقدس...

پاورپوینت بهبود خواص فولاد

پاورپوینت بهبود خواص فولاد...

پاورپوینت اعداد جادویی در خوشهای اتمی

پاورپوینت اعداد جادویی در خوشهای...

پاورپوینت عایق های ساختمانی

پاورپوینت عایق های ساختمانی...

پاورپوینت بمب‌های گرافیتی

پاورپوینت بمب‌های گرافیتی...

پاورپوینت اعتماد به نفس وابراز وجود

پاورپوینت اعتماد به نفس...

پاورپوینت اعتکاف

پاورپوینت اعتکاف...

پاورپوینت در مورد برهان صدیقین

پاورپوینت در مورد برهان صدیقین...

پاورپوینت اعتبار نهج البلاغه

پاورپوینت اعتبار نهج البلاغه...

پاورپوینت برندسازی شخصی در ورزش بایدها و نبایدها

پاورپوینت برندسازی شخصی...

پاورپوینت اطلاعات دارویی مسکن ها

پاورپوینت اطلاعات دارویی مسکن...

پاورپوینت برنامه های مدیریت منابع آب وزارت نیرو

پاورپوینت برنامه های مدیریت...

وکتور حیوانات _حیوانات کارتونی فایل کورل

وکتور حیوانات _حیوانات کارتونی فایل...

پاورپوینت درمورد مطالعه کامل اختلالات یادگیری

پاورپوینت درمورد مطالعه کامل اختلالات یادگیری...

پاورپوینت اصول دفع مواد زائد و زباله های آزمایشگاهی

پاورپوینت اصول دفع...

پاورپوینت برنامه کشوری حذف سرخک_سرخجه مادرزادی

پاورپوینت برنامه کشوری...

آموزش پروژه محور اتوکد 2011شرکت معظم لیندا

آموزش پروژه محور اتوکد...

پاورپوینت اصول درمان ضد میکروبی

پاورپوینت اصول درمان ضد میکروبی...

پاورپوینت اصول تهویه مکانیکی

پاورپوینت اصول تهویه مکانیکی...

پاورپوینت نظارت و ارزشیابی در سازمان های ورزشی_ 76 اسلاید

پاورپوینت نظارت و ارزشیابی در سازمان های...

پاورپوینت خواص مکانیکی خاک_51 اسلاید

پاورپوینت خواص مکانیکی خاک_51...

پاورپوینت اصول پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان

پاورپوینت اصول پیشگیری و تشخیص...

پاورپوینت برنامه کاهش آلودگی آبها در جهان راین – اروپا

پاورپوینت برنامه کاهش آلودگی آبها در...

پاورپوینت اصول بهداشت درمحیط جامعه

پاورپوینت اصول بهداشت درمحیط جامعه...

پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی

پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی...

نمونه واقعی از مصاحبه بالینی بیمار به همراه شرح حال و تفسیر دو آزمون mmpi و بندر گشتالت _ 10 برگ ورد

نمونه واقعی از مصاحبه بالینی بیمار...

پاورپوینت آشنایی با وظایف و عملکرد موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

پاورپوینت آشنایی با وظایف...

پاورپوینت اصول اساسی فارماکولوژی

پاورپوینت اصول اساسی فارماکولوژی...

پاورپوینت آشنایی با همدان

پاورپوینت آشنایی با همدان...

پاورپوینت اصلاحات در نظام سلامت ایران

پاورپوینت اصلاحات در نظام سلامت ایران...

دانلود طرح درس – کار و فناوری ششم _ شبکه رشدروش تفکر استقرایی

دانلود طرح درس – کار و...

پاورپوینت اصلاح ساختار سازمانی

پاورپوینت اصلاح ساختار...

دانلود طرح درس – کار و فناوری ششم _ شبکه رشدروش تفکر استقرایی

دانلود طرح درس – کار و...

پاورپوینت آشنایی با هرس

پاورپوینت آشنایی با هرس...

پکیج پاورپوینت جدید و پرفروش (پکیج شماره2) مناسب برای مدیران فروشگاه ها و کافی نت هاو کسب کاراینترنتی
توضیحات بیشتر - دانلود
پکیج پاورپوینت جدید و پرفروش (پکیج شماره1) مناسب برای مدیران فروشگاه ها و کافی نت هاو کسب کاراینترنتی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درمورد حقوق و دستمزد
توضیحات بیشتر - دانلود
گزارش کارآموزی نظارت واجرای ساختمانهای بتنی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درمورداسکولیوز
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درموردلقاح مصنوعی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درموردتنظیم خانواده
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت درمورددستگاه ایمنی بدن
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت درمورد عوامل محیطی واجتماعی سرطان
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت درموردمعرفی نشانBPN-GSB
توضیحات بیشتر - دانلود
پزشکی
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت žدرباره‌ی نرم افزار حسابداری هلو
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت درموردانعقاد و لخته سازی
توضیحات بیشتر - دانلود
بررسی علل و عوامل اجتماعی و عاطفی در گرایش به اعتیاد در بین جوانان شهر مشهد
توضیحات بیشتر - دانلود
معاشرت
توضیحات بیشتر - دانلود
آتشفشان
توضیحات بیشتر - دانلود
آبکاری فلزات
توضیحات بیشتر - دانلود
معاهدات و قراردادهای ملی و بین المللی
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت معادلات دیفرانسیل معمولی
توضیحات بیشتر - دانلود
دیوان اقبال
توضیحات بیشتر - دانلود
اعتیاد و ایدز و هپاتیت در زندان
توضیحات بیشتر - دانلود
استاندارد حسابداری شماره 17
توضیحات بیشتر - دانلود
اصول مدیریت کیفیت
توضیحات بیشتر - دانلود
اصول آرماتور گذاری
توضیحات بیشتر - دانلود
ورزش کشتی
توضیحات بیشتر - دانلود
ازدواج در دنیای معاصر
توضیحات بیشتر - دانلود
ارزیابی کارآفرینی سازمانی و نوآوری در دادگستری شهرستان ساری
توضیحات بیشتر - دانلود
ارتباط امام زمان ( عج ) درعصر غیبت
توضیحات بیشتر - دانلود
فعل طبیعی و فعل اخلاقی
توضیحات بیشتر - دانلود
زندگی نامه سهراب سپهری
توضیحات بیشتر - دانلود
زندگینامه رودکی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ی شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ی ارتقای سلامتی در جوامع مختلف
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت سرمایه گذاری
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت درباره ایمنی بدن
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت زمین لرزه
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت لایه اوزون
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت پدافند غیرعامل
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت لینوکس
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت درباره حجاب
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت مفاهیم و معیار های توسعه
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت انعقاد و لخته سازی
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت مقدمات تکنولو ی آموزشی 20 اسلاید
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت سوئیس
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت اندیشه سیاسی نیچه
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت سیاهچاله ها
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت انتخاب مناسب ترین خودرو در ایران
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت ورزش‌ با فرآیند جامعه‌پذیری‌
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت سیستم تهیه قطعات یدکی
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت اصول پذیرفته شده حسابداری
توضیحات بیشتر - دانلود
پاور پوینت فرش ترکمن
توضیحات بیشتر - دانلود
بررسی پتروگرافی و پترولوژِی گابروهای کمپلکس افیولیتی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره برج میلاد
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن و انواع آن
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن خود تراکم
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتنکفی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن غلطکی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن غلطکی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن غلطکی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن سبک
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن سبک و اسفنجی و الیافی
توضیحات بیشتر - دانلود
بتن سبک جایگزین مناسب آجر و سفال
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن سبک
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره کاربرد پرلیت در صنعت ساختمان
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بتن های بازیافتی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بررسی بافت
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بادگیر
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درمورد نقشه برداری در ایران دوربین تئودولیت
توضیحات بیشتر - دانلود
آیین نامه ماده 33 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره فاضلاب یا پساب
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آهن
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آهک24ص
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آهک
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آنچه باید در ساختن خانه ها بدانیم
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آنچه از جوشکاری باید بدانیم انواع جوشکاری انواع الکترودها طریقه و محل استفاده
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آسیب شناسی بتن72ص
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آسیب شناسی بتن
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آسفالت رنگی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره نمونه برداری از ماسه و شن
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره لرزش زمین وتخریب ساختمانها
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره استخراج سنگ ساختمان
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بررسی آتشفشان ها
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آبنما در طراحی پارک و باغهای ایرانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق دربارهانواع مواد و مصالح ساختمانی ‌
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بررسی انواع خاک
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ایمن سازی سازه و بنا
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره انواع سقف کرمیت
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درمورد انواع سدها
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره انواع خاک
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اندازه گیری مقاومت به روش پل و تستون و پل تار
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درمورد افیولیت ها
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ایمنی ساختمان
توضیحات بیشتر - دانلود
اصول برنامه ریزی و ساخت مجتمع های فرهنگی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول آرماتور گذاری
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آسفالت
توضیحات بیشتر - دانلود
استفاده از الیاف در آسفالت
توضیحات بیشتر - دانلود
مکانیک خاک
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اجرای ساختمان همراه با عکس
توضیحات بیشتر - دانلود
اجرای ساختمان بتن
توضیحات بیشتر - دانلود
اثر زلزله بر سازه های زیر زمینی و تونل مترو
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول کلی برای آرماتورگذاری و گره زدن
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ساختمانهای فولادی
توضیحات بیشتر - دانلود
طرح مطالعاتی تونل بلند مدت آبرسانی به شهر شیراز
توضیحات بیشتر - دانلود
عوامل موثر در تخریب بناها و بافت های شهری
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه آئین نامه 2800
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره سـازه بتـن آرمـه
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره پلان پی کنی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ستون قزوین
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره مهندسی عمران
توضیحات بیشتر - دانلود
قابلیت کشش در تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح با استفاده از نوارها و پارچه های (CFRP )
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره انواع ساختمان
توضیحات بیشتر - دانلود
حریق در ساختمان
توضیحات بیشتر - دانلود
تعریف ستون فلزی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره پایدار سازی وتثبیت خاک زیر پی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بلوک های سیمانی
توضیحات بیشتر - دانلود
ساختمانهای فلزی
توضیحات بیشتر - دانلود
آشنایی با سبک هنری امپرسیونیسم
توضیحات بیشتر - دانلود
مجموعه فایل های رشته حقوق
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه با تمرین
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود برنامه ساز طلایی اندروید نسخه PRO
توضیحات بیشتر - دانلود
با معماران عصر دیجیتال اندیشه های فیلیپ کاتلر
توضیحات بیشتر - دانلود
آشنایی با مفهوم صادرات و بازاریابی و برخی اصطلاحات بازرگانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آسیب‌شناسی مدیریت
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره آسیب شناسی رفتار سازمانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ایمنی و بهداشت کار در سازمانها
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اهمیت و ضرورت مدیریت از نظر اسلام
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره تعالی سازمانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره امنیت شغلی با رویکرد ایمنی و سلامت و نقش آن در نگهداری کارکنان
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه سنجش میزان آمادگی شرکت آب منطقه ای استان یزد جهت اجرای سیستم ERP
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بهره وری
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره کایزن
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره بررسی پایانی و روانی عملکرد نظام ارزیابی عملکرد نیروی انسانی از دیدگاه کارشناسان ستاد گمرک
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه استانداردهای ISO
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره معرفی مدل سرآمدی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپویت استاندارد حسابداری شماره 2صورت جریان وجوه نقد
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره استاندارد حسابداری شماره 1نحوه ارائه صورت های مالی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره مدیریت ترافیک هوایی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اقدامات ناب و چالشهای جهانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اطلاعات در مورد تصمیم گیری برای مدیریت میانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول مدیریت و رهبری
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول مدیریت کیفیت
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول مدیریت کیفیت
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول مدیریت دولتی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره برنامه ریزی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اصول کنترل کیفیت جامع
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره مشروعیت قانونی سازمان
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره ارزیابی عملکرد
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اشتباهات مدیران منابع انسانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره اشتباه فاحش مدیران ارشد
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره استراتژی بازاریابی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره استاندارد حسابداری شماره 11دارایی های ثابت مشهود
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره استاندارد حسابداری‌ شماره‌ یک نحوه‌ ارائه‌ صورتهای‌ مالی‌
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره استاندارد OHSAS 18001
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره هزینه یابی کیفیت
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره وظیفه کنترل
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره تعاریف و مقاصد کارمندیابی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره نقش نقطه تجاری در رفع مشکلات صادرات
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره تکنولوژی اطلاعات
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره فرهنگ سازمانی
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق درباره مدیریت علمی
توضیحات بیشتر - دانلود
مدیریت زمان
توضیحات بیشتر - دانلود
ننوتکنولوژی و صنعت سیمان و کربن ننوتیوبها
توضیحات بیشتر - دانلود
حسابداری برای سودهای نهایی توضیحات گزارش شده
توضیحات بیشتر - دانلود
حسابداری مدیریت
توضیحات بیشتر - دانلود
کنترل داخلی
توضیحات بیشتر - دانلود
مانـیفیست در عرصه حسابداری
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت حسابرسی
توضیحات بیشتر - دانلود
سیستم های مخابراتی تلفن همراه
توضیحات بیشتر - دانلود
آشنایی با شبکه های توزیع
توضیحات بیشتر - دانلود
استانداردهای حسابداری
توضیحات بیشتر - دانلود
اخلاق سازمانی
توضیحات بیشتر - دانلود
جزوه حل مسایل 1تا6اصول حسابداری جمشید اسکندری
توضیحات بیشتر - دانلود
آبراهام لینکلن
توضیحات بیشتر - دانلود
مقام انسانی زن از نظر قرآن کریم
توضیحات بیشتر - دانلود
آموزش نرم افزار Front page
توضیحات بیشتر - دانلود
آشنای با اکسل
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود پاورپوینت آشنایی با پدیکلوزیس یا همان شپش - 32 اسلاید
پاورپوینت درباره کامپیوترهای شخصی قابل حمل(همراه با تصاویر)
پاورپوینت درباره پدیده‌ی بیوالکتریک
پاورپوینت درمورد اصول مهندسی پزشکی
پاورپوینت جامع درباره طراحی و برنامه‌ریزی پژوهش علمی
پاورپوینت درباره طراحی ژئوتکنیکی پی های تکی
پاورپوینت درباره آشنایی با پی و جزئیات آن
پاورپوینت جامع و کامل درباره مهندسی پی ,پی گسترده و شمع
پاورپوینت جامع و کامل درباره آشنایی با پایگاه های اطلاعاتی فارسی
پاورپوینت درباره پایگاه داده های بقراطی

کلمات کلیدی :
  • وبلاگ وبلاگ